Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Érdeklődni szeretnék mi történik akkor ha pajzsmirigy alul működéskor Metothyrin-t szedek?
Kedves Kérdező!

A kezelőorvosát keresse fel, a terápia módosítása végett.

Üdvözlettel:

Dr. Bérczy Judit
Kedves Doktornő!Pajzsmirigy túlműködésem van,és az orvos Metothyrint írt fel.Nem szeret

ném szedni, mert idegenkedem tőle.Kérdésem az lenne, hogy létezik-e másfajta gyógymód a betegségemre? A TSH tartomány általában 0,0018(!)körül mozog, a T4 ill T3 érték cca a duplája a megengedettnek.Elképzelhető, hogy más probléma is lehet a háttérben? Nem bírom a meleget,nem tudok lefogyni(igaz, ezért nem is teszek valami sokat),nagyon izzadok,szinte már zavaróan.A mellékvesémet ill. a hypofizist még sosem vizsgálták, emellett a csont mésztartalma is kevesebb,mint amennyinek lennie kell.(57 éves vagyok)

Előre is köszönöm szíves válaszát!

Zsuzsa
Kedves Zsuzsa!

A megoldás , hogy a gyógyszert , amitől idegenkedik el lehet -e kerülni oki diagnózishoz kell jutnunk, mi váltotta ki a pajzsmirigy túlműködését, ebben szívesen segítek a rendelésemen, van jó megoldás, az oki terápia beállítására. Várom a rendelésemre.

Üdvözlettel

Dr Bérczy Judit
Kedves Szakértő!



Sajnos nem valószínű, hogy tudnánk találkozni mert én Nyíregyháza mellett élek és nem megyek a közeljövőben Budapestre.

De bármilyen kérdésre és érdeklődésre szivesen válaszolok, és szeretném tartani a kapcsolatot Önnel ha nem baj.

Ha nem is ebben a témában de akármi másban is.

Köszönöm az edddigi gyors és megbízható válaszait.



Válaszát előre is köszönöm.
Köszönöm a viszajelzését.

üdvözlettel

Dr Bérczy judit
Tisztelt Szakértő!



Idén januárban 6,01-es TSH értéket állapított meg a laborvizsgálat, február 1. óta 25 mikrogramm L-Thyroxint szedek. A menstruáció nem volt. A gyógyszerszedés óta viszont alerövidülése és a magas koleszterinszint mellett más tünetem korábban z alulműködés egyéb tüneteit is produkálom, produkáltam (állandó álmosság - ez már elmúlt, viszont most meg a bőröm vált nagyon vízhiányossá, szárazzá, még a meleg idő hatására sem javult sajnos és nagyon zavar.) Kérdésem, hogy ezek a felerősödő tünetek normálisak-e a hormonpótlás első hónapjaiban, el fognak-e múlni vagy esetleg valami mást jelentenek (kevés az adag)?



Várom válaszát,

Köszönettel: Léna
Kedves Kérdező!

A leírt panaszai nem feltétlen velejárói a hormonpótlásnak.

Amennyiben lehetséges személyesen szívesen fogadom a rendelésemen, hogy egy komplexebb terápiával orvosoljuk a problémáját.

Van jó megoldás.

Üdvözlettel:

Dr Bérczty Judit



Kedves Szakértő!



A következő problémával fordulok Önhöz, és kérem segítségét. Édesapámnak 25 éves kora óra van pajzsmirigy alul működése, ő most 51 éves, ha jól tudom kb. 125 microgrammot szed, de állandóan változtatja, gondolom ez normális, mert a pajzsmirigyhormonszint pár hónapos gyógyszerszedés alatt megemelkedik és akkor csökkenteni kell az adagot, nála viszont az a probléma, hogy amikor túl sokat szed, szívritmuszavara lesz, amit orvosok is kimutattak és ő maga is érzi. Hiába csökkenti az adagot, mert legalább 2 hónap amíg elmúlik nála a szívritmuszavar. Ő most vidéken él egy kis faluban, és az ottani orvosok(sajnos korábban sok pesti is) azt mondták neki hogy a szívritmuszavarával semmit nem lehet csinálni, ez van és kész. Hiába javasoltam édesapámnak, hogy jöjjön fel Pestre, azt mondja: nem, mert úgysem tudnak rá megoldást. Engem nagyon elkeserít ezzel a hozzáállással, és szeretném Önt megkérdezni, hogy valóban el kell-e fogadni az egyértelműen a gyógyszerszedéssel összefüggő szívritmuszavarát, azt, hogy pillanatnyilag rosszul lesz az utcán stb..?Vagy tudna-e javasolni valami konkrét kezelést, megoldási lehetőséget, amit édesapámmal közölve talán érdemesnek látna felkeresi egy másik orvost is?

Válaszát nagyon köszönöm!

Egy aggódó gyermek.
Kedves Aggódó Gyermek!

Teljesen átérzem a problémáját.

A rendelésemen nem csak a labor eredményekhez próbáljuk igazítani a gyóygszeres beállítás adagját.

A páciens teljességében vizsgáljuk, tárjuk fel először is, hogy mi az ami a pajzsmirigy állapotához vezett, s mely ténzők befolyásoljákjó ,illetve negatív irányba a pajzsmirigy állapotát, mely a leírtak lapján bizony gondot jelent, s ezt a szív is jelzi.

Tiszta szívből ajánlom, hogy van jó megoldás, ha el tud jönni a rendelésemre az édesapjával.

Üdvözlettel:

dr Bérczy Judit
Kedves szakértő!



Nagyon jók a tapasztalatok, lassan de biztosan sikerül leadni a felesleges kilókat.

1,5 hónap alatt sikerült leadni 7 kg-ot és összesen 20 cm-rel lettem véknyabb. Ez orvosilag is megfelelő eredménynek számít.

Még ugyanennyit szeretnék leadni és teljesen meg leszek elégedve.

Tényleg hatásos mert én nem tudok koplalni és ez a kapszula tényleg elveszi az éhségérzetet, amire nekem szükségem van a fogyáshoz.

Mi a véleménye az elért teljesítményemről.



Válaszát előre is köszönöm.
Kedves Éva!

Örülök a leírt eredménynek.

A nekem átküldött e-mail-ből nem tűnik ki, hogy vajon mi személyesen is találkoztunk-e?

Gratulálok

Üdvözlettel.

Dr Bérczy Judit
Tisztelt Doktor Nő/ Úr!



Milyen táplálékkiegészítőket javasolna PCOS esetén? (Fő tünet a szőrösödés, pattanások, menstruáció előtti barnázás).



Most metformint szedek, és D3 vitamint. Ezen kívül diétázom, és mozgok.



(TSH-m 3 volt, erre 25 mikrogramm tiroxint kaptam. Anti-TPO, T4, T3 normális volt.)

Sovány vagyok.



Válaszát előre is köszönöm.
Kedves Kérdező!

A kiegészítő terápia beállítása épp úgy igényli a személyes konzultációt, mint a gyógyszerek megállapítása.

Ennek lényege, hogy csakis az ön alkatának, mely pontosítása csak személyesen történhet , szükség van az étrendkiegészítők esetén is.

Megfelelő oki terápiát az étrendkiegészítőkkel is így tesszük.

remélem el tud jönni a rendelésemre.

Van optimális megoldás

Üdvözlettel:

dr Bérczy Judit



Kedves szakértő!!



Az lenne a kérdésem, hogy egyfolytában meddig lehet szedni a hoodia p57 kaktusz kivonatú kapszulát.Azt hallottam hogy minden hónap után ki kell hagyni 1 hetet. Igaz lenne ez vagy lehet folyamatosan szedni ameddig el nem érem a kívánt eredményt. Önnek mi a véleménye erről a készítményről.



Válaszát előre is köszönöm.
Kedves Kérdező!

Igen a szünetek megtartása fontos.

Igy a hatékonyságmarad.Mi a tapasztalata, mennyi ideje használja már?

Üdvözlettel

Dr Bérczy Judit
Tisztelt szakértő!Munkatárasimmal szedjük a Hoodia caps-t!Szeretnénk megkérdezni,tényleg igaz-e,hogy a pajzsmirigyet tönkre teszi?És hogy miért nem lehet gyógyszertárban kapni a capsulát ha ártalmatlan?Válaszát előre is köszönjük!
Kedves Kérdező!

Mielőtt pontos választ adok, pár kérdésem van:

Melyik Hoodia capszulát szedik?

Mekkkora testsúly, a haskörfogat, szed-e más étrendkiegészítőt, vagy gyógyszert?

Hölgyek szedik vagy férfiak is?

üdvözlettel

Bérczy doktornő
nekem strumat allapitott meg az orvos,de az utolso kontrolon mar csomot talalt kb 2centimetereset,azt mondta hogy operalni kellene,de en most nem egyeztem bele szeretnem tudni hogy mindenkeppen szukseg e van operaciora,most szedek tabletat az euthyrox125 valaszukat koszonom
Kedves Kérdező!

Az információ alapján nem lehet megítélni, hogy valóban orvos-szakmailag indokolt-e a műtét.

Személyes konzultációval biztonságos választ tudok adni és olyan terápiás tervet, amely segítheti a műtét elkerülését.

Várim a rendelésemre,van jó megoldás.

üdvözlette

Dr Bérczy Judit

Hírek

IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

Az inzulinrezisztencia tünetei gyakran igen zavarók, hiszen az egész megjelenésre hatással vannak. Ugyanis a túlsúlyt, a gyulladt pattanásokat, az arcon megjelenő szőrszálakat nem, vagy csak nagyon körülményesen lehet eltüntetni. A terápia azonban a panaszok csökkenését, megszűnését ígéri. De mi van akkor, ha a várt eredmény elmarad? Dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa erre ad választ.

További részletek
A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA