Az Endokrinközpont a belső elválasztású mirigyek (endokrin szervek) betegségeinek diagnosztizálására, kezelésére és megelőzésére létrehozott magánrendelői központ. Magyarország legnagyobb és legszéleskörűbb endokrinológiai magánrendelését valósítottuk meg, ahol kiemelt figyelmet fordítunk pácienseink teljeskörű ellátására.
A teljeskörű endokrinológiai ellátást Budapesten 3 helyszínen biztosítjuk:
Endokrinközpont, Mammut2 bevásárlóközpont magánrendelő
Cím: 1024 Budapest, Lövőház u. 1-5., 5.emelet
Weboldal: www.nogyogyaszatikozpont.hu
Fb oldal: www.facebook.com/endokrinkozpont
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 70 431 9728
Endokrinközpont, Széna tér magánrendelő
Cím: 1015 Budapest, Ostrom u. 16. fsz.6.
Weboldal: www.endokrinkozpont.hu
Fb oldal: www.facebook.com/endokrinkozpont
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 30 141 4242
Endokrinközpont, Bosnyák tér magánrendelő
Cím: 1149 Budapest, Csömöri 18.
Weboldal: www.endokrinkozpont.hu
Fb oldal: www.facebook.com/endokrinkozpont
E-mail: [email protected]
Telefon: +36 30 434 1744
Depresszió vagy éppen felfokozott ingerlékenység – olyan tünetek, amelyek miatt elsőre nem biztos, hogy a pajzsmirigy működészavaraira gondolunk. Holott dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont belgyógyásza, endokrinológus, diabetológus szerint a hangulatban beállt változások akár pajzsmirigy alulműködésre vagy túlműködésre is utalhatnak, ezért további tünetek esetén érdemes ebben az irányban is vizsgálódni.
A legújabb kutatások szerint a zsírszövetek inzulinra adott válaszreakcióinak különbsége lehet az oka annak, hogy az inzulinrezisztencia és a 2-es típusú cukorbetegség gyakoribb az elhízással élő férfiaknál a nőkhöz képest. Dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász, diabetológus elmagyarázta az eredményeket és a komplex kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
Az elmúlt hetekben terjedt el a világhálón egy hirdetés dr. Egyed-Fekete Ágnes és Drégely Anikó nevével, amelyben egy fogyókúrás termék vásárlására buzdítják az olvasókat – megtévesztő módon még egy ismert weboldal megjelenését is imitálva. Személyüket és szakmai ismertségüket felhasználva, őket a cikkben szakértőként jelölve próbálja meggyőzni a potenciális vásárlókat a termék hitelességéről.