Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Úr, Kedves Doktornő,

soliter hideg göböt diagnosztizáltak a pajzsmirigy bal lebenyében,ami semmiféle panaszt nem okoz. A hormonszintek nem haladják meg a normális értéket,csak a thyreoglobulin kiugróan magas, 830ug/l. 30 éves férfi vagyok, mi a teendő ilyen esetben?



Köszönettel várom a választ,

Olivér

Kedves Olivér!



A pajzsmirigy göbök kifejlődése összefügg az egész szervezetben zajló reakciókkal. az ok feltárása fontos,,ami egy jelzés a magas tg szint is jelez.

Szívesen segítek a rendelésemen.

Van jó megoldás!



Üdvözlettel:

Dr Bérczy Judit
Tisztelt Bérczy Doktornő



Tanácsát szeretném kérni,hogy megfelelő

Euthyrox tablettát szedek-e,mert a TSH szintem

jelentősen megváltozott.

2011.04.29 TSH 3,3056

2011.09.27 TSH 0,3650

Egyik nap 150 mg. másik nap 175 mg.Euthyroxot

szedtem fenti időtartam alatt.

Kell-e változtatni rajta vagy megfelelő fenti

változat?

Várom válaszát,köszönettel

Varga Piroska

Keves Piroska !



A dózist csökkenteni kell.

javasolt: 150 ugramm és 125 ugramm váltva.

Üdvözlettel:



dr Bérczy Juidt
Kedves Doktornő!

63 éves p.m.mütét előtt álló nő vagyok.Évek óta kezelnek többgöbös golyvával, napi 1 szem Methotyrinnel a TSH értékem most beállt.

UH.leletem:jobb lebeny 70x40x33mm több 12-21mm

göbbel, bal lebeny:72x42x40mm melybe szintén több 1o-25mm göb van. az istmus 12mm széles.

A szintigráfiás vizsgála: minden irányban megnagyobbodott jugulum szintje alá érő pm.vetület ábrázolódik. Mindkét oldalon többszörös, fokozott aktivitásu terület. Multifunkcionális autonomia lehetősége merül fel.

Szept.végére mütétre vagyok előjegyezve!

Nagyon kérem, ha válaszolna hogy fentiek alapján elkerülhető lenne-e a mütét, Ön szerint?!

Nagyon várom válaszát, egy volt eü.dolgozó.
Kedves Kérdező!

Fontos lenne a személyes találkozás, amennyiben a pajzsmirigynél nincs olyan elváltozás, komoly pajzsmirigy okozta légcső szűlkület, hangrekedés , ami sürgőssé teszi a műtétet van esély a műtét elkerülésére.

Üdvözlettell

dr Bérczy Judit
Tisztelt Dr nő.



Minden vizsgálatot elvégeztem a a pajzsmirigyel kapcsolatban.jobb lebeny:kb:37g bal:lebeny:80gkörölimirigy szerkezet inhogény,ballebeny alsó harmadban37mm-esechodens göb van.Diagnozis:EO410 És aVáci korházban azt monták minnél elöbb mötesem meg magam .De látatam az önök honlapját hogy természetes uton is lehet gyogyitani nem kell azonnal mütétt.És talán akkor még fogyok is mert most sajnos 170kg vagyok.Kérdezem a drmöt hogy mit tudjavasolni. nekem.
Kedves Kérdező!

Amennyiben sztemélyesentudunk találkozni,. akkor meg tudjuk beszélnmi a részleteket.

Szívesen fogadom a rendelésemen.

Üdvözlettel

Dr Bérczy Judit
TISZTELT DOKTORNŐ.AZ ÉN PROBLÉMÁM EGY TSH SZINTEM KICSIT MAGAS 3.4 LETT A NŐGYÓGYÁSZOM AZT MONTA KERESEK FEL EGY ENDOKRINOLOGUS SZAKORVOST, HOGY KELL E BEÁLITANI.MERT KÖZBEN VOLT EGY 5 HETES TERHESÉGEM AMI SAJNOS VETÉLÉSEL VÉGZÖDÖTT ÉS LEHET A PAJZSMIRIGY ALULMÜKÖDÉSE OKOZTA EZT. TISZTELETTEL ÉS KÖSZÖNETTEL ZSÁKAINÉ CSÁSZÁR CSILLA
Kedves Kérdező!

Igen a pajzsmirigy okozhat ilyen gondot, a pontos beállítást személyes konzultáció alapján szívesen megteszem, várom a rendelésemre.

van jó megoldás.

üdvözlettel

Dr Bérczy Judit



Tisztelet Doktornő/úr.



2009 óta tudom,hogy pajzsmirigy alul működésem van. Ma már 150mg L-thyroxint szedek minden reggel. Súlyom még mindig ingadozik, menstruációm ingadozó, van,hogy egy hónapot kihagy, és az arcbőrőm sem az igazi. De ma már elfogadtam tudok vele együtt élni. De egy nagyon fontos kérdéssel jöttem ide mert nem akarok ártani magamnak tudatlanságom miatt. Az érdekelne ,hogy a böjt milyen hatással van a szervezetemre(Ramadam, reggeli 03órakor napközben se étel se ital , csak este 21kor) Én sosem csináltam ilyet de érdekel , csinálhatom- e. Fokozatosan kellene, vagy lehet hirtelen is?

Válaszukat előre is köszönöm.

Tisztelettel

Melinda
Kedves Melinda!

Köszönöm a bizalmát.

Magam is vezetek csoportos böjtkúrákat.

Az ön esetében a legmegfelelőbb böjt kiválasztásában személyes konzultációval tudok segíteni, hogy az eredményes is legyen.

Van jó megoldás, várom a rendelésemre

Üdvözlettel

Dr Bérczy Judit
Tisztelt Válaszadó!



Pcos esetében a hajhullásra milyen kezelést javasolna? Metformint szedem a véreredmények megküldéséig 2xfél a 850 mg-ból.



Váaszát megköszönve:



Papp Erika
Kedves Erika!

A PCO-s betegek kezelése a rendelésemen komplex terápiát takar : a diéta, speciálisan egyénre szabott étrend kiegészítővel, és még a hormon leletek tükrében , és kiegészítő labor leletek alapján szükséges ásványi anyag és vitamin pótlással.

Tehát a személyre szabott oki terápia , várom a rendelésemrem, szívesen segítek.

Van jó megoldás.

Üdvözlettel

Dr Bérczy Judit



Szedek Euthyrox 75mg tablettát 1 szemet naponta.Már több éve. Egy hónapja reggel felkeléskor a jobb mellemből vér szivárog.A mamográfia és az ultrahang vizsgálat negatív lett.Kérdésem, hogy lehet-e a tabletta szedésétől ilyen tünet. Válaszukat várom, köszönettel.
Kedves Kérdező!

A pajzsmirigy alul működés és annak kezelésének eredményességéhez az oki diagnózis elengedhetetlen.

Tehát a pontos oki terápiához, a személyes konzultáció alapján szívesen nyújtok segítséget.Így az emlő probléma is megoldódik.

Várom a rendelésemre.

Üdvözlettel

Dr Bérczy Judit
Tisztelt Doktornő/Úr!



Nem tudom, hogy átment-e a levelem, mert nem jelezte az oldal, így csak reménykedni tudok...

Mindegy, ha más nem begépelem újra, mert nem vagyok biztos abban, hogy jó helyen járok hyperpigmentációs problémával..??!!



Üdvözlettel: V.Éva

Kedves Kérdező!

Az említett probléma endokrin hátterének tisztázása fontos, jó helyen kopogtat.

A mellékvese, de más hormonok átnézése is szóba jön, tehát jöjjön el a rendelésemre , szívesen fogadom.

Üdvözlettel:

Dr Bérczy Judit
Tisztelt Válaszadó!

40 éves, 2 gyermekes nő vagyok.Tegnap Hashimoto-Thyreoiditis lett megállapítva nálam.Eredményeim:szabad T4:13,9 pmol/l (9,1-24,0);Se Tsh:5,2 mU/l (0,3-3,8).Tüneteim:január-februárban kb. 7kg-ot híztam,izmaimban főként az üzületeknél izomlázszerű fájdalom,puffadás és gázosodás,talán kicsi hajhullás és fáradákonyság.A Tpo., a tg. folyamatban augusztusi eredménnyel, és ultrahang szeptemberi előjegyzéssel!Letrox 50-et írtak fel és szelén szedését javasolták.

Tanácstalan vagyok.A kérdésem, hogy a pm.elulm. gyógyszeres kezelése előtt további vizsgálat,esetleg immunrendszer gyógykezelése nem lenne e szükséges ill. elegendő!? Az immun-moduláns kezelés itt alkalmazható lenne e, ill. az immunrendszer gyógyyulása eredményezheti e ebben az esetben a pm. alulm. gyógyulását?

Válaszukat hálásan köszönöm! S. Szilvia
Kedves Kérdező!

Megtisztelt bizalmával.

A kérdései helyén valók, abból a szempontból. hogy keresni kell az okot,a pajzsmirigy betegség kialakulásában, mia az ami az immurendszert felborítja.

Ezért enneka pontanak a tisztázásában szívesen segítek a rendelésemen, amennyiben konzultációra el tud jönni.

Szívesen fogadom a rendelésemen.

Üdvözlettel, van jó megoldás a gyógyulásban.

Dr Bérczy Judit

Hírek

Pajzsmirigy gyógyszer szed? Ezekre figyeljen!

Pajzsmirigy gyógyszer szed? Ezekre figyeljen!

A pajzsmirigyzavarok terápiájában igen fontos szerepe van a gyógyszeres kezelésnek, melyet sokaknak életük végéig alkalmazniuk kell. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa felhívja a figyelmet pár tényezőre, melyekre ügyelniük kell a tablettát szedő betegeknek.

További részletek
IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

Az inzulinrezisztencia tünetei gyakran igen zavarók, hiszen az egész megjelenésre hatással vannak. Ugyanis a túlsúlyt, a gyulladt pattanásokat, az arcon megjelenő szőrszálakat nem, vagy csak nagyon körülményesen lehet eltüntetni. A terápia azonban a panaszok csökkenését, megszűnését ígéri. De mi van akkor, ha a várt eredmény elmarad? Dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa erre ad választ.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA