Véleményeket Dr. Koppány Viktóriáról itt olvashat >>>
Rendelés típusa:
Rendelés helye: Mammut II. 5. em.
Telefonszám: +36 70 431 9728
Online bejelentkezés az myHealzz rendszerével történik, ami regisztrációhoz kötött!
Megkérjük minden kedves Páciensünket, hogy a szükséges adminisztráció miatt érkezzen 15 perccel korábban rendelőnkbe.
vélemények a doktornőről itt olvashatók>>
Az inzulinrezisztencia diagnózisához szükség van a terheléses glükóz és inzulin szintek mellet az ún. HOMA index-re is. Ez utóbbi azonban sokaknál némi fejtörést okoz, ugyanis egyedül a kapott értékből még nem lehet egyértelműen következtetni az IR fennállására. A témáról dr. Koppány Viktóriát, az Endokrinközpont PCOS és inzulinrezisztencia specialistáját kérdeztük.
További véleményekKoppány Viktória dr. nő nagyon udvarias, kérdéseimre készséggel és kielégítően válaszolt. Megnyugtatott, mindenre kiterjedő orvosi vizsgálatokat rendelt el.
Depresszió vagy éppen felfokozott ingerlékenység – olyan tünetek, amelyek miatt elsőre nem biztos, hogy a pajzsmirigy működészavaraira gondolunk. Holott dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont belgyógyásza, endokrinológus, diabetológus szerint a hangulatban beállt változások akár pajzsmirigy alulműködésre vagy túlműködésre is utalhatnak, ezért további tünetek esetén érdemes ebben az irányban is vizsgálódni.
A legújabb kutatások szerint a zsírszövetek inzulinra adott válaszreakcióinak különbsége lehet az oka annak, hogy az inzulinrezisztencia és a 2-es típusú cukorbetegség gyakoribb az elhízással élő férfiaknál a nőkhöz képest. Dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász, diabetológus elmagyarázta az eredményeket és a komplex kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
Az elmúlt hetekben terjedt el a világhálón egy hirdetés dr. Egyed-Fekete Ágnes és Drégely Anikó nevével, amelyben egy fogyókúrás termék vásárlására buzdítják az olvasókat – megtévesztő módon még egy ismert weboldal megjelenését is imitálva. Személyüket és szakmai ismertségüket felhasználva, őket a cikkben szakértőként jelölve próbálja meggyőzni a potenciális vásárlókat a termék hitelességéről.