Véleményeket Dr. Egyed-Fekete Ágnesről itt olvashat>>>
Rendelés típusa:
Rendelés helye: Bosnyák tér
Telefonszám: +36 30 434 1744
Online bejelentkezés az myHealzz rendszerével történik, ami regisztrációhoz kötött!
Tapasztalatomat a kihívást jelentős, bonyolult, „megold(hat)atlannak tűnő” endokrinológiai esetek kezelésében tudom a legjobban kamatoztatni . Pácienseim egész emberként gyógyítása fontosabb az egyes szervek külön-külön gyógyításánál.
Dr. Egyed-Fekete Ágnes endokrinológus magánrendelése az Endokrinközpont Bosnyák téri telephelyén elérhető el.
A koronavírus járvány ideje alatt felértékelődhet a család szerepe, sok pár dönt most úgy, hogy elérkezett a gyermekvállalás ideje. Dr. Egyed-Fekete Ágnes, az Endokrinközpont belgyógyásza, endokrinológusa és anyagcsere betegségek specialistája a fogantatás előtt végiggondolandó lépésekre hívta fel a figyelmet, valamint arról beszélt, hogyan segíthet ebben az időszakban az endokrinológus – nem csak sikertelenség esetén.
Depresszió vagy éppen felfokozott ingerlékenység – olyan tünetek, amelyek miatt elsőre nem biztos, hogy a pajzsmirigy működészavaraira gondolunk. Holott dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont belgyógyásza, endokrinológus, diabetológus szerint a hangulatban beállt változások akár pajzsmirigy alulműködésre vagy túlműködésre is utalhatnak, ezért további tünetek esetén érdemes ebben az irányban is vizsgálódni.
A legújabb kutatások szerint a zsírszövetek inzulinra adott válaszreakcióinak különbsége lehet az oka annak, hogy az inzulinrezisztencia és a 2-es típusú cukorbetegség gyakoribb az elhízással élő férfiaknál a nőkhöz képest. Dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász, diabetológus elmagyarázta az eredményeket és a komplex kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
Az elmúlt hetekben terjedt el a világhálón egy hirdetés dr. Egyed-Fekete Ágnes és Drégely Anikó nevével, amelyben egy fogyókúrás termék vásárlására buzdítják az olvasókat – megtévesztő módon még egy ismert weboldal megjelenését is imitálva. Személyüket és szakmai ismertségüket felhasználva, őket a cikkben szakértőként jelölve próbálja meggyőzni a potenciális vásárlókat a termék hitelességéről.