Az elmúlt években, az egészségügyi szekcióban is egyre nagyobb az igény az olyan szakorvosi szolgáltatások iránt, ahol nem szükséges a személyes jelenlét. Manapság a telefon, az internet és az okos eszközök elérhetősége ezt könnyedén lehetővé teszi, ezért a Budai Endokrinközpontban lehetőségük van a pácienseknek úgynevezett távkonzultációra is.
Előfordul, hogy rajtunk kívülálló okok miatt nem tudunk elmenni egy hetekkel, vagy akár hónapokkal korábban lefoglalt időpontban egy szakorvosi konzultációra, így újabb heteket vagy hónapokat kell várnunk egy következő alkalomra.
Ebben nyújtunk segítséget Önnek a különböző, távolból is megoldható lehetőségekkel.
Milyen esetekben alkalmazható szakorvosi távkonzultáció?
Új panaszok jelentkezése:
Labor kiértékelése:
Meglévő terápia módosítása, kontrolálása:
Ennek módját minden esetben a szakorvos dönti el!
A távkonzultáció minden esetben fizetős szolgáltatás és feltételekhez kötött!
Fontos, hogy az egyes rendelési napokon eltérő rendelési típusokkal találkozat a szakorvosknál!
Jelentkezzen be online távkonzultációra
Depresszió vagy éppen felfokozott ingerlékenység – olyan tünetek, amelyek miatt elsőre nem biztos, hogy a pajzsmirigy működészavaraira gondolunk. Holott dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont belgyógyásza, endokrinológus, diabetológus szerint a hangulatban beállt változások akár pajzsmirigy alulműködésre vagy túlműködésre is utalhatnak, ezért további tünetek esetén érdemes ebben az irányban is vizsgálódni.
A legújabb kutatások szerint a zsírszövetek inzulinra adott válaszreakcióinak különbsége lehet az oka annak, hogy az inzulinrezisztencia és a 2-es típusú cukorbetegség gyakoribb az elhízással élő férfiaknál a nőkhöz képest. Dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász, diabetológus elmagyarázta az eredményeket és a komplex kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
Az elmúlt hetekben terjedt el a világhálón egy hirdetés dr. Egyed-Fekete Ágnes és Drégely Anikó nevével, amelyben egy fogyókúrás termék vásárlására buzdítják az olvasókat – megtévesztő módon még egy ismert weboldal megjelenését is imitálva. Személyüket és szakmai ismertségüket felhasználva, őket a cikkben szakértőként jelölve próbálja meggyőzni a potenciális vásárlókat a termék hitelességéről.