Kismama

A Doktor nő tudása és kedvességével nagyon elégedet voltam valamint a recepciós hölgy is figyelmes volt.

Kedves, hozzáértő

Egy lemondásnak hála közeli dátumra kaptam időpontot. Porochnacecz doktornő kedves, hozzáértő, előzékeny orvos és személyzet fantasztikus volt.

Együttműködő

Miután megismerte a doktornő betegségem előzményeit, részletesen elmondta, hogy milyen lehetőségeim vannak a jobbulás reményében. Együttműködő volt abban, hogy nem kell feltétlenül, azonnal orvosságot szedni, hanem a már megkezdett diétát pontosította. Ellátott ismeretterjesztő anyagokkal, melyek segítik a megfelelő diéta kialakítását, meghatározta a további vizsgálatok menetét. Elégedett vagyok.

Minden kérdésemre választ kaptam

Porochnavecz Marietta doktornő rendkívül alapos és vedves volt a vizit során. Teljesen biztonságban éreztem magam, megnyugtató volt látni a doktornő szakmai felkészültségét és tapasztalatát! Minden kérdésemre választ kaptam amiért külön hálás vagyok, örülök, higy a doktornőt megtaláltam,

Együttműködő

Miután megismerte a doktornő betegségem előzményeit, részletesen elmondta, hogy milyen lehetőségeim vannak a jobbulás reményében. Együttműködő volt abban, hogy nem kell feltétlenül, azonnal orvosságot szedni, hanem a már megkezdett diétát pontosította. Ellátott ismeretterjesztő anyagokkal, melyek segítik a megfelelő diéta kialakítását, meghatározta a további vizsgálatok menetét. Elégedett vagyok.

Szívből ajánlom mindenkinek

Porochnavecz doktornő szakmai felkészültsége maximális, az emberi hozzáállássa kiváló, az adminisztráció kiváló, szívből ajánlom mindenkinek!!!!!!

Téma szakértője

Kapcsolódó cikkeink

Kiugró vércukorszintek - mit tehetünk ellene?

Diabétesz esetén nagy gondot kell fordítani a helyes vércukorszint beállítására. Azonban előfordulhat, hogy az illető gyakran ingadozó értékeket produkál, és hol túl alacsony, hol pedig túl magas vércukor értékeket mér. Ennek nemcsak rövid, hanem hosszú távon is van szerepe a szövődmények kialakulásában. Ezek okairól és kezeléséről dr. Porochnavecz Mariettát, az Endokrinközpont diabetológusát kérdeztük.

Orvos válaszol

Tisztelt Doktornő!

30 éves vagyok, fél éve szültem. Korábban már diagnosztizáltak nálam PCOS-t, sikerült lefogynom életmódváltással, sporttal. Vvan rajtam 10 kiló plusz, de egyszerűen nem akar megindulni, hiába teszem meg ugyanazt, amit előző alkalommal, amikor 20 kg-ot sikerült fogynom.

Többször érzem, ha nem eszek 2 óránként, hogy rosszul vagyok, tapasztalom a Hipozás tüneteit. A családban van cukorbeteg, ezért ismét megcsináltattam a terheléses cukortesztet, nem-e inzulin rezisztencia áll a háttérben. Ön szerint mi lehet a baj? Ez az alacsony éhhomi inzulin jelenthet valamit?

Glucose 4,3 mmol/L 60 perces glucose 7,4 mmol/L 120 perces glucose 5,4 mmol/L Inzulin 2,8 mIU/L * Inzulin 60 perc 49,2 mIU/L Inzulin 120 perc 45,0 mIU/L TSH 2,690 mIU/L

Üdvözlettel: Markov Magdolna

Dr. Porochnavecz Marietta
Dr. Porochnavecz Marietta diabetológus
Kedves Magdolna !

Legyen türelmes önmagával szemben hiszen még csak fél év telt el szülése óta. A vércukor terhelés és inzulin szint mérés eredménye normális, az alacsony éhomi inzulin szint nem okozza panaszait. Pajzsmirigy funkciója is normális. Tanácsolom, hogy továbbra is tartson diétát, mozogjon rendszeresen, és meg fog idővel indulni a fogyás.

Üdvözlettel: dr Porochnavecz Marietta

Kapcsolódó oldalak

Kapcsolódó videók

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA