Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Központ!
24 éves vagyok, 5 éve szedek jangee fogamzásgátlót! A menstruációm elég rövid ideig tart kb 2nap max 3nap. Gyerekkoromban is eléggé szőrös típus voltam, viszont mára az államon és nyakamon elégge sötét szőrszálak vannak, és elég sok. (Minden nap csipeszelek, gondolom ettől is gyarapszik)
Gyanakodhatok kpajzsmirigy betegségre? Esetleg inkább hormonális problémának tűnik, vagy talan csak genetika!
Másfél hónapja voltam általános vérvételen, ahol a crp értékem a 0-5 közötti normál érték helyett 11,5 volt(erre a háziorvos azt mondta nem komoly mert meg voltam fázva) valamint a tsh értékem 2,47 (0,55-4,78 )
Jövő hónaptól már nem szedek gyógyszert, babát szeretnénk!
Kérdésem az h érdemes e előtte valamilyen vuzsgálatra mennem, vagy csak próbálkozhtaunk nyugodtan!
Köszönettel: Andrea

Válasz

Tisztelt Andrea!

Panaszai hátterében több probléma is állhat. Véleményem szerint keressen fel egy endokrinológust, aki a megfelelő vizsgálatok birtokában tud pontos szakvéleményt mondani. Fogamzásgátló szedése melletti hormon értékek nem diagnosztikus értékűek, így célszerű a tabletta elhagyása után 2- 3 hónappal megnézetni újból a hormonokat.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Endokrin problémák gyermekeknél- milyen panaszok utalhatnak rá?

Endokrin problémák gyermekeknél- milyen panaszok utalhatnak rá?

Minden szülő aggódva figyeli gyermekét, ha az valamilyen furcsa, szokatlan tünetet produkál, főleg, ha az nem a megszokott orrfolyás, torokfájás. Akárcsak a felnőtteknél, úgy a gyermekeknél is előfordulhatnak hormonzavarok, és nem ritka, amikor a panaszok mögött endokrinológiai probléma húzódik. Dr. Tar Attila, a Budai Endokrinközpont csecsemő és gyermek endokrinológusa ismerteti azokat a tüneteket, melyek esetén érdemes hormonzavarra gyanakodni.

további részletek »
Kínozzák a szelek? A hormonjait is okolhatja miattuk!

Kínozzák a szelek? A hormonjait is okolhatja miattuk!

A bélgázosság, szélgörcsök igen kellemetlen panaszoknak számítanak, és a legtöbben csak csendben szenvednek miattuk, hiszen senki sem szereti másoknak kiteregetni a hasonló gondjaikat. Viszont, ha gyakran előfordul, akkor érdemes orvoshoz fordulni, ugyanis endokrin gond is állhat a hátterében! Hogy milyen hormonális zavarok okozhatnak bélgázosságot, azt dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa osztotta meg.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!