Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Üdvözlöm!

25 éves vagyok, 6 évig szedtem fogamzásgátlót, egy féléves megszakítással.

Tavaly áprilisban abbahagytam, miután az arcom ás a hátam borzasztó csúnya lett. Hetente jártam bőrgyógyászhoz, elküldtek góckutatásra, majd petefészek ultrahangra. Minden negatív lett, de a tünetek nem enyhültek. Lelkileg már nem bírtam tovább, így újra elkezdtem a tablettát. Most újra lehettem, mert babát szeretnénk, de ismét jelentkeznek a tünetek és félek, hogy, a hormonháztartásommal van probléma, így fontolgatom az endokrinológiai kivizsgálást, hormonvizsgálatot. Kérdésem az lenne, hogy a tabletta abbahagyása után mikor reális a hormonvizsgálat, mikor mutat a vérképem, már a gyógyszertől nem befolyásolt értéket.

Előre is köszönöm válaszát!
Tisztelt Dorka!



Fél évvel a gyógyszer elhagyása után nyugodtan csináltathat hormonvizsgálatot, melyet ciklushoz kötötten a ciklus 3. illetve 21. napján végeztetnek.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Hírek

PCOS - így növelhető a fogamzás esélye!

PCOS - így növelhető a fogamzás esélye!

A policisztás ovárium szindróma (PCOS) a terméketlenség leggyakoribb okai közé tartozik, de a szükséges orvosi kezeléssel és az életmódváltással növelhető a teherbeesés esélye. Mindkét tényező jelentőségéről dr. Iványi Tibor, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa beszélt. 

További részletek
A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

Amikor a súlygyarapodás oka nem egyértelmű, feltétlenül fontos az endokrinológiai kivizsgálás, hiszen a hirtelen hízás mögött többek közt az agyalapi mirigy problémája is állhat. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász főorvos az összefüggésekre és a szakorvosi vizsgálat jelentőségére hívta fel a figyelmet.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA