Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Nő/ Úr!

42 éves nő vagyok, 5 éve egy pajzsmirigy ultrahang kissé nagyobb lebenyeket és apró göböket mutatott ki, ami kb két évente ellenőrizve lett. Pajzsmirigy értékeim rendben voltak mindig. A mai pajzsmirigy ultrahangon a korábban már említett problémák ugyanúgy fennálnak de a vizsgálatot végző doktornő azt mondta, olyan a kép, mintha krónikus pajzsmirigy gyulladásom lenne. (??) A pajzsmirigy értékeim (TSH,FT3, FT4, Anti TPO, THYREOGLOBULIN )most is rendben. Tüneteim: gonbócérzés a torokban és nem tudom, hogy ehhez kapcsolódik e, de pár hete irritáló száraz köhögésem van, mellkas röntgen és teljes vérkép negatív lett. Háziorvosom szerint a köhögés allergiás tünet. Tudna e véleményt, tanácsot adni, kellene e még vizsgálatokat elvégezni? Válaszát előre is hálásan köszönöm. Csilla
Kedves Betegünk!



A krónikus pajzsmirigy gyulladás gyakori állapot. Ha a pajzsmirigy hormon értékek rendben vannak -miként Önnél is- akkor ez teendőt nem igényel. A köhögést én is allergiás tünetnek tartanám, de ha nem múlik, forduljon tüdőgyógyász szakorvoshoz!



Üdvözlettel és jobbulást kívánva: Dr. Békési Gábor

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA