Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Jó napot kívánok. Koppány Viktória doktornő!! Több mint 1,5 hete voltunk önhöz, és maga vissza kiírta a Meckformint, mert van IR. Másfél hónapja ezelőtt abbahagytam a Meckformin szedését, és lemaradt az ovulációm. De hirtelen a múlt héten megint volt ovulációm (addig csak 3 szór szedtem be a gyógyszert). A 7-ik napra az ovuláció után voltam vérvételre. Az eredményem következő van: Progeszteron 67,3 (16,40-59,02), TSH- 2,610 (0,400-4,000), Tesztoszteron 2,4 ( 0,4-2,6). Úgy értem tényleg volt peteérésem? De progeszteron akkor is nem a referenciában van? Maga mit tudja mondani az én eredményekémről? Most már kétszer egy napra szedem a Meckformint, és reggel L-tiroxint 0,5 minden reggel már 6 hónapja.

Köszönöm szépen!
Kedves Ivanna!



Kérem keresse fel központunkban Koppány drnőt, ahol áttudják beszélni a következő lépést.

Hírek

Mi lehet a foltos hajhullás és a hajritkulás oka?

Mi lehet a foltos hajhullás és a hajritkulás oka?

Napi hány hajszál elvesztése tekinthető még elfogadhatónak, és milyen okok miatt jelentkezhet a foltos hajhullás és/vagy a hajritkulás? Ezekre a kérdésekre válaszolt dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont belgyógyász, endokrinológusa.

További részletek
Betegbiztonságot veszélyeztető visszaélés Prof. Dr. Balázs Csaba nevével

Betegbiztonságot veszélyeztető visszaélés Prof. Dr. Balázs Csaba nevével

Fontos, betegek biztonságát veszélyeztető internetes visszaélésre hívja fel az Endokrinközpont minden cukorbeteg figyelmét.
 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA