Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

T.Doktor! 70 éves vagyok, 15éve kezelnek pajzsmirigy alulmükődéssel . 5 éve műtöttek nagy verőér 95% elzárodással.Évek óra Letrox 125mg szedek, aspirin 100, most detralex kúra 3.hónapjában járok.. 2015.01-i leletem szerint T4 22,920,T3 4,6, TSH 3,83.Kreatinkinát 211, Koleszterin 3,00,Triglicerid 1,06,HDL-koleszterin 1,4,LDL koleszterin 1,35. Most küldtek pm ultrahangra, ahol azt mondták, hogy meszes a pajzsmirigyem. A pontos diagnózis: A pm mindkét lebenye normális nagyságú,inhomogén szerkezetű.A jobb lebenyben medialisan egy 7,6 mm echoszegény göb. A bal lebenyben lateralisan 6,5 mm echodús képlet. Mindkét oldali carotis oszlásban meszes felrakódások,A nyálmirigyek szabályosak.A vizsgált nyaki régióban kórosan megnagyobbodott nyirokcsomó nem mutatható ki. Mivel majd két hónap múltára kaptam vizsgálati időpontot a pm orvosnál, és az UH orvos semmiféle kérdésre nem válaszol/hat, megijedtem. Ennek a meszesedésnek milyen következményei vannak? Válaszát nagyon szépen köszönöm Tisztelettel Tóth Istvánné
Tisztelt Tóth Istvánné !

Köszönjük kérdéseit. Interneten keresztül véleményt alkotni általánosságban tudnak szakorvosaink! Az Ön esetében már konkrét kérdések merülnek fel, amelyeket személyes konzultáció alkalmával az eddigi előzményei áttekintésével tud mondani, figyelembe véve az állapotát, betegségeit, gyógyszereit, életvitelét.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA