Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő/úr!

34éves vagyok és fél éve abbahagytam a fogamzásgátló szedését, amit kb. 16éven keresztül megállás nélkül szedtem. Előtte nagyon fájdalmas volt a menstruációm, de annyira, hogy még iskolába se tudtam menni, hányinger, hasmenés is volt többször, előfordult, hogy 1-2 hónapot kimaradt.

Abbahagyást követően 3hónapig megjött, először a 23.napra, aztán a 21.napra, utána 10napot késett és azóta nem jött meg, gyakorlatilag 3hónapja lassan.

Nőgyógyászati citológia negatív, ultrahang sok kis cisztát mutatott a petefészken.

TSH: 2,938

T3: 5,56

T4: 10,86

Cukorterhelésnél éhgyomri cukor: 5,3

Glükóz: 4,6

Glükóz terhelés 120': 3,5

Kérdésem az lenne, hogy hogyan tovább, merre induljak el ezzel kapcsolatban?
Kedves Timi!



A leírtak alapján nagy valószínűséggel polycystás ovariuma van (PCO), ennek megfelelő klinikai tünetekkel.

Azt javaslom, endokrin szakrendelésen jelentkezzen a kezelés miatt.



Üdvözlettel,

Polyák Annamária Dr.

Hírek

Pajzsmirigy gyógyszer szed? Ezekre figyeljen!

Pajzsmirigy gyógyszer szed? Ezekre figyeljen!

A pajzsmirigyzavarok terápiájában igen fontos szerepe van a gyógyszeres kezelésnek, melyet sokaknak életük végéig alkalmazniuk kell. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa felhívja a figyelmet pár tényezőre, melyekre ügyelniük kell a tablettát szedő betegeknek.

További részletek
IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

Az inzulinrezisztencia tünetei gyakran igen zavarók, hiszen az egész megjelenésre hatással vannak. Ugyanis a túlsúlyt, a gyulladt pattanásokat, az arcon megjelenő szőrszálakat nem, vagy csak nagyon körülményesen lehet eltüntetni. A terápia azonban a panaszok csökkenését, megszűnését ígéri. De mi van akkor, ha a várt eredmény elmarad? Dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa erre ad választ.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA