Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Doktor Nő/ Doktor Úr!



az orvosom inszeminációt javasolt a pozitív PCT tesztünk miatt.

Annak ellenére, hogy rendszeresen van peteérésem ( laboreredmények alátámasztják) az orvosom szerint nem elégséges a progeszteronszintem, ezért a peteérésemet stimulációval fogják segíteni.

Emellett a Prednisolon 5 mg tablettát kellene szednem a ciklus első napjától ( reggel 2,5 mg, este 5 mg) inszemináció előtt, s amennyiben sikerül teherbe esnem egészen a 12. hétig.

Utánaolvastam ennek a gyógyszernek, s egyáltalán nem javasolt terhesség esetén, s elég komoly mellékhatásai vannak.

Mindenképpen indokolt ennek a gyógyszernek a szedése egy pozitív PCT teszt miatt, miközben ezt a gyógyszert a tájékoztatója szerint transzplantáción átesett, daganatos és komoly autoimmun betegségben szenvedőknek írják fel??



Válaszukat előre is köszönöm,



Tímea

Igen, mert csökkenti az esetlegesen kialakuló immunválaszt az inseminacio során, javitja a beagyazodast. Szoktuk alkalmazni.



dr.Koppány Viktória

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA