Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Úr/Nő!



Pajzsmirigy alulműködést diagnosztizáltak nálam május végén (UH, vérlelet és vizsgálat alapján), azóta Letrox 50-es tablettát szedek reggelente egy felet.

Felkerestem egy nőgyógyászt június elején, mivel fogamzásgátlót szedek. Megvizsgált, és a bal mellemet erősen megnyomva nagyon kevés tejet préselt ki. Emiatt felírt a Bromocriptin tablettát és előírta, hogy abba kell hagynom a Lindynette 30-as tablettát. Pár nappal később visszamentem az endokrinológosumhoz, aki azt mondta, hogy ne szedjem ezt a tablettát, csak a Letroxot, mivel nem készült semmilyen vizsgálat, ami ezt alátámasztaná,illetve a TSH és a fog. Gátló is emeli a prolaktin szintet. Ezen kívül ő is megvizsgált és a melleimből nem jött semmi. A doktornő elküldött emlő UH-ra és aug. végén mennem kellene TSH, TF4 és prolaktin vérvételre.

Tüneteim: erős hajhullás, zsíros bőr, pattanásos bőr-de csak menstruáció előtti héten, fáradtság-de ez már javult a Letrox szedése óta.

A kérdésem az lenne, hogy Ön mit javasol, milyen irányban lépjek tovább? Illetve esetleg az Önök intézete tudna-e nekem segíteni a továbbiakban?

Mindegyik orvosom más intézményben dolgozik, így felváltva keresem fel őket. Sok az ellentmondó információ és ezt így nehéz kezelni. A hajhullás és a leendő gyermekvállalás tükrében aggódom, hogy hogyan tovább.



Köszönettel:



Krisztina

Kedves Krisztina!



köszönöm, hogy megtisztelt a bizalmával.

A leírtak alapján szükség lenne egy személyes konzultációra , mellyel öszefognánk az ellentmondó javaslatokat.

A rendelésem ars poeticája: oki diagnózis alapján oki terápia.



szívesen segítek, van jó megoldás



üdvözlettel



dr Bérczy Judit

Hírek

PCOS - így növelhető a fogamzás esélye!

PCOS - így növelhető a fogamzás esélye!

A policisztás ovárium szindróma (PCOS) a terméketlenség leggyakoribb okai közé tartozik, de a szükséges orvosi kezeléssel és az életmódváltással növelhető a teherbeesés esélye. Mindkét tényező jelentőségéről dr. Iványi Tibor, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa beszélt. 

További részletek
A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

Amikor a súlygyarapodás oka nem egyértelmű, feltétlenül fontos az endokrinológiai kivizsgálás, hiszen a hirtelen hízás mögött többek közt az agyalapi mirigy problémája is állhat. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász főorvos az összefüggésekre és a szakorvosi vizsgálat jelentőségére hívta fel a figyelmet.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA