Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Kedves Doktor úr/hölgy! Azért írok önöknek, mert a kálváriám már 1 éve tart és a méregdrága vizsgálatokon kívül eddig semmire nem jutottak a nagy nevű magánklinikák. Versenysportolóként, napi 2 edzés, alacsony ch diéta mellett 1 év alatt 15 kg híztam, aminek látványosan a 3/3-a a régen kockás hasamra ment. Emellett a hajam fele kihullott, elvékonyodott, állandóan aludnék, nincs meg a kipihentség érzése, tavaly hónapokig hangulatingadozásom volt, a végtagjaim folyamatosan vizesednek, bőröm a napi4 liter folyadék ellenére is kiszárad, a körmemim papír vékonyságúak és a sérülés, karcolások is nagyon sok idő alatt gyógyulnak meg, hasi és melli szőr erősödés is előjön időnként. Voltam már nőgyógyásznál aki kizárta a PCOS-t, diabetológián azt mindták hibátlan az étrendem, sőt lehetne több a mennyiség (dehát így is hízom) ott csináltattam 3 pontos IR tesztet, aminek az eredménye alacsony glükóz és inzulin szintet mutatott (de azt mindták ez a sportolóknál normális) utána endokrinológus végképp tanácstalan lett és azt mondta csináltassak kortizol tesztet. Ott éjfélkor bekellett venni 2 db tablettát és 8:00 kor levették a vért; a kortizol eredményem: 37,2 nmol/l lett. Mivel már nem hiszek a jelenlegi orvosaimnak így fordulok önhöz, hogy megtudjam ez az érték jó vagy rossz? A leleten csak javasolt érték van: 118-331 ig nmol/lit. Illetve kintudna segíteni nekem hogy visszanyerjem a régi energikus énemet és régi alakom. Szíves segítségét előlre is köszönöm. Üdvözlettel: Zsófia

Válasz

Kedves Zsófia!

A panaszai alapján látatlanban alul működő pajzsmirigy betegséget diagnosztizálnék Önnél. Megnézték a pajzsmirigyét? Erről nem írt semmit.
Legelőször labort javasolnék, TSH, fT3, fT4, aTPO értéket.
A kortizol tesztre jôl reagált a szervezete.
Fontos lenne még, hogy a menstruációs ciklusa rendezett-e, ill. nincs-e prolaktin hormon túlműködése.
Bízom benne, tudtam segīteni.

Üdvözlettel,
Polyák Annamária

Munkatársaink
Hírek
Lehetek IR-es tünetek nélkül?

Lehetek IR-es tünetek nélkül?

Az inzulinrezisztencia igen gyakori problémának számít napjainkban, melyért elsősorban a helytelen életmód tehető felelőssé. Bár léteznek igen tipikus tünetei, ennek ellenére előfordulhat, hogy különösebb panaszok mellett is jelen van a kóros állapot. Dr. Koppány Viktória, a Budai Endokrinközpont PCOS és inzulinrezisztencia specialistájának véleménye a témában.

további részletek »
Pajzsmirigy nélkül- hogyan tovább?

Pajzsmirigy nélkül- hogyan tovább?

A pajzsmirigy hormonjai szinte az egész test működésére komoly befolyást gyakorolnak, éppen ezért lepődnek meg sokan azon, ha az orvosuk a szerv teljes eltávolítását javasolja. Hogy ekkor mit kell tenni? A kérdésre dr. Békési Gábor PhD, a Budai Endokrinközpont pajzsmirigy specialistája adott választ.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!