Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő!

Három évvel ezelőtt a háziorvos pajzsmirigy alul működést diagnosztizált nála, az L-Thyroxin 100-ast szedem, rendszeresen járok vérvételre, a labor eredményeim az orvosom szerint jók, de a panaszaim nem szűntek meg.
Tavaly ősszel az endokrinológus nem tipikus Hasimoto Thyroiditist diagnosztizált nálam.
Azt mondta nagy dózisban szedjek szelént, amikor gyulladásban van a pajzsmirigyem.

A legutóbbi értékeim:
TPO: 0,1
sTSH: 0,524
fT4: 18
fT3: 4,5

A tüneteim amik megmaradtak: hajhullás, túlsúly, koncentrációs nehézségek, szem környéki ödéma, barnás foltok a lábszáron és a lábfejen, melyek néha eltűnnek, néha megerősödnek, a körmeim anyagcsere rendellenessége, függőlegesen töredeznek, hasadoznak, Vitilogo a bőrömön.
A hasi puffadásom és az emésztési nehézségeim azóta megszűntek mióta tej és cukor mentes diétát tartok, természetesen nem fogyasztok szóját, és semmiféle élelmiszert amiben szója található.

Édesanyámnak sokízületi gyulladása van, az öcsémnek Colitise.

Szeretném személyesen felkeresni Önt, milyen vizsgálati eredményeket vigyek magammal?

Köszönettel:
Pék Katalin

Válasz


Kedves Katalin!

Köszönöm a bizalmát, amivel megkeresett.
A D vitamin szint és az inzulin anyagcseréről , valamint a mellékveséről kellene még véreredmény, összegezve: D vitamin, kortizol, DHEAS, Vércukor terheléssel együtt inzulin anyagcsere vizsgálat( 0 perce, majd a 75 gramm glukóz elfogyasztása után 60. és a 120. percben a vérminták cukorra és inzulinra történő meghatározása.)

ezen eredményekkel szívesen fogadom

Üdvözlettel
Bérczy drnő

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!