Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Bérczy Doktornő!

27 éves nő vagyok,kb.1 éve küszködöm a következőkkel:folyton fáradt motiválatlan vagyok,a hideget nem vagy csak nagyon nehezen tolerálom,a testhőmérsékletem is elég alacsony (35,8-36,2 körüli) a bőröm egyre jobban kiszárad megfelelő folyadékbevitel és testápolás ellenére,a körmeim törnek, a figyelmem és a memóriám is romlott, néha hányingerem van, sokszor szédülök és az utóbbi időben a fejem is fáj,a libidóm nagyon lecsökkent, hasam folyton puffad, fáj és nagyon szelesedem,mind e mellé még székrekedés társul, amely néha hasmenéssel váltakozik. Valamint sport, mozgás és nagyon odafigyelő táplálkozás mellett majdnem 10 kg-ot híztam, és csak nagy erőfeszítésre mozdul kicsit lefele a mérleg, ill. stagnál a súlyom.



A hasi problémáimmal tavaly voltam kivizsgáláson, ahol az UH-n folyadékkal teli bélkacsok voltak láthatók, csináltak gyomortükrözést az eredmény helicobacter plyori volt, ennek eridikációja megtörtént. A háziorvosom szerint laktóz intoleráns vagyok, amire írt laktáz enzimet, és persze laktózmentes diétát, ettől kicsit jobb lett ugyan de nem jó, a problémák fennálnak. Egyik ismerős tanmácsára elmentem egy magánlaborba ahol a következőket csináltattam: Koleszterin 5,5mmol/l; HDL-koleszterin 2,06mmol/l; LDL-koleszterin 3,27 mmol/L; GOT 18U/L; GPT 15U/L; Gamma-GT 14U/L; Vas 18,3µmol/L; Ferritin 54,7µg/L; IgG 12,9g/l; IgA 3,100g/l; IgM 0,750g/l; TSH 1,378uU/ml; FT4 12,75pmol/l; FT3 4,26pmol/L; FSHL (ciklus 21.nap) 7,6IU/L; Progeszteron(ciklus 21.nap)0,28ng/ml; Ösztradiol(ciklus 21.nap) 164,5 pmol/l; rT3 (reverz T3) 0,21 ng/ml; Tesztoszteron 0,39 ng/ml; Cortisol 478,6 nmol/L; DHEA-S 1,1ug/ml

Bár a pajzsmirigy értékeim határértéken belül vannak lehetséges az hogy mégis alulműködéssel állunk szemben?

Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel: P.Vera


Kedves Vera

Az elküldöttek alapján reálisan felmerül pajzsmirigy alulműködés.

A pontos beállítás és egyéb kiegészítés miatt, amennyiben el tud jönni a rendelésemre szívesen fogadom.



üdvözlettel

Bérczy drnő

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA