Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktor/Doktornő

Olyan problémával fordulok Önökhöz, hogy már egy másfél ,két éve húzodik , hogy a menstruációm nincs rendesen beállva volt olyan egy évvel ezelőtt, hogy akár 3 hónapon keresztül sem menstruáltam.
Voltam nőgyógyásznál, ahol ultrahanggal ,vizsgálattal megállapították, hogy minden rendben van. Voltam vérvételeken ,ahol mondták minimálisan hormon szintek magasabbak, de ne foglalkozzak vele Pl:( progeszteron, stb...
A terheléses cukromra azt mondták, hogy kicsit fura, de biztos a gócos mandulám miatt..... Volt hogy az 1. illetve a 2. órában nem emelkedett a cukrom, de olyan is volt amikor csak a 2. órában kezdett.
Elmentem kivették a mandulám, most is vannak csúszások a menstruációban igaz nem ilyen 3 hónapok.Illetve folyamatosan nézem a cukrom éhgyomorra, evés után 1 -2 órára.Volt, hogy éhgyomorra volt 7.8, de volt olyan mikor cukrosat ettem és lejjebb ment a cukrom mondjuk 4,9.
Volt hogy délután 16 körül ilyen 3,7 volt a cukrom rá egy órára meg 11,5
A tegnapi nap folyamán is csak egy üditőt ittam amitól 8,7 volt majd rá fél órára 12,3, máskor meg egy csoki nem viszi fel.Beszéltem orvossal de ezzel gasztroenterológushoz küldött, de nem értem miért.

Szeretnék babát lassan , arról nem beszélve lefogyni nem tudok sajnos, de mivel már babát szeretnék ezért érdekelne ,hogy lehet e valami olyan baj amitől mondjuk nehezen fog sikerülni ,illetve, hogy milyen orvoshoz forduljak ?
Előre is köszönöm segítségüket.
Szép estét

Válasz

Kedves Nikolett!
Javaslom keressen fel egy diabetológus szakorvost.
Központunkban Porochnavecz Marietta drnőt tudom javasolni.
Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Pajzsmirigy nélkül- hogyan tovább?

Pajzsmirigy nélkül- hogyan tovább?

A pajzsmirigy hormonjai szinte az egész test működésére komoly befolyást gyakorolnak, éppen ezért lepődnek meg sokan azon, ha az orvosuk a szerv teljes eltávolítását javasolja. Hogy ekkor mit kell tenni? A kérdésre dr. Békési Gábor PhD, a Budai Endokrinközpont pajzsmirigy specialistája adott választ.

további részletek »
Teszt- derítse ki, vajon küzd-e valamilyen hormonzavarral

Teszt- derítse ki, vajon küzd-e valamilyen hormonzavarral

A hormonzavarok különböző formái sokaknál felléphetnek, sőt, gyakran úgy, hogy az érintettek még csak nem is tudnak róla. Ennek oka, hogy igen általános tüneteket produkálhatnak, így nem is gondolnak arra, hogy pl. az állandó fáradtságukat, menstruációs zavarukat vagy emésztési problémájukat valamilyen betegség okozza. Tesztünkben összeszedtük azokat a panaszokat, melyek endokrin zavarra utalhatnak, így ekkor érdemes vérvétel útján megbizonyosodni arról, vajon valóban hormonális betegség okozza őket. A teszt összeállításában dr. Polyák Annamária, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa volt segítségünkre.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!