Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Szakértő!
Következő problémával fordulok Önhöz!
Több mint egy éve,szapora nehézlégzés jelentkezett Nálam,azt mondták pánikbetegség,de semmilyen vizsgálatot nem csináltak akkor.
Alapvetően társasági,jó kedvű ember (voltam)
Felírtak a szapora légzésre frontint és antidepresszánst ezektől állapotom még rosszabb lett.
Múlt héten voltam endokrinológiai laboron.
A szapora légzéshez ingerlékenység,és súlyvesztés (egy év alatt 10 kg)társul,sokat iszok napi 3 liter folyadékot,de majdnem 4,5 litert vizelek egy nap.
Éhgyomri inzulin értéket néztek csak,ami a labor referenciatartomány értéke szerint 6-27 között jó.Nekem az éhgyomri inzulinom 2 volt.
Szeretném kérni tanácsát,lehet ez cukorbetegség valamely formája,milyen vizsgálatok javasoltak,és okozhatja e az alacsony inzulin szint a szapora nehézlégzést,és a rengeteg vizeletet,na meg az ingerlékenységet?
Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm!

Válasz

Kedves Gábor!

A fokozott vizeletvesztést okozhatja Diapetes insipidus is, esetleg cukorbetegség, így mindenképp javaslom a további kivizsgálást. Ingerlékenységet, fokozott vizeletürítést okozhatja a cukorbetegség, de a szapora légzést nem. Esetleg pajzsmirigy irányába történt kivizsgálás?
Célszerű lenne felkeresni egy diabetológus szakorvost.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!