Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Bérczy Doktornő!



Idén április óta szedek napi fél Propycil tablettát.



Az értékeim a következőképpen alakultak:



Májusban:

TSH: 0,860 (0,400-4,000)

Szabad T4: 10,88 (7,75-15,21)

Szabad T3: 5,22 (3,80-6,00)

Anti-TG: 9,7 (0,0-115,0)

Anti-TPO: 150,2 (0,0-9,0)



Júliusban:

TSH: 0,620 (0,400-4,000)

Szabad T4: 10,93 (7,75-15,21)

Szabad T3: 5,14 (3,80-6,00)

Anti-TPO: 114,4 (0,0-9,0)



Szeptemberben, a napokban:

TSH: 1,900 (0,400-4,000)

Szabad T4: 8,97 (7,75-15,21)

Szabad T3: 5,19 (3,80-6,00)

Anti-TG: 6,2 (0,0-115,0)

Anti-TPO: 66,6 (0,0-9,0)



Azt szeretném megkérdezni, hogy a fenti értékeket figyelembe véve szükséges e még folytatnom (akár fenntartó adagként) a Propycil szedését vagy elhagyható?

Ha továbbra is kell szednem, milyen adagban és mennyi ideig szükséges még?

Mikor érdemes újból ellenőrizni az értékeket?



Megtisztelő válaszát előre is nagyon köszönöm!

Mónika

Kedves Mónika!

A Propycil a pajzsmirigy túlműködés egyik gyógyszere, leleteit átnézve hatásos volt Önnél is. Abbahagyását, vagy a gyógyszeradag módosítását mindenképp kezelő endokrinológusával beszélje meg!

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA