Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!

Először leírnám a leleteim eredményeit:



TSH (20 éve ismert pm alulműködés, 100 mg L-Thyroxint szedek)

2013.05.hó 0,65

2014.05.hó 0,42



Glükóz,inzulin

2012.11.27.



Glükóz 0' 5,2

Glükóz 60' 8,6

Glükóz 120' 6,6

Inzulin 0' 6,8

Inzulin 60' 39,2

Inzulin 120' 44,4



2014.05.29.



Glükóz 0' 5,9

Glükóz 60' 10,00

Glükóz 120' 5,2

Inzulin 0' 6,1

Inzulin 60' 35,8

Inzulin 23,9



Ugyanekkor,3.napi hormonok:

LH 4,74

FSH 12,39

Prolaktin 293,8

Ösztraidol 100,6

Progeszteron 1,53

Tesztoszteron 0,826

SHBG 35,9



Szeretném megkérdezni:

1. a másfél évig tartott diéta után mutat-e javulást a glükóz, inzulin eredményem. A glükóz eredményem alapján kell-e félnem a cukorbetegségtől, ha a továbbiakban is ilyen lesz a tendencia?



2. A hormoneredmények valamelyike okozhatja-e a libidócsökkenésemet, illetve kell-e félnem a korai kimerüléstől? Sajnos még nincs gyermekünk, de már 41 éves vagyok.Most még van-e esélyem ilyen eredményekkel?



Köszönettel várom a válaszukat és további jó munkát kívánok!
Kedves Kérdező!



Távgyógyításabn ez így nem oldható meg, kerssen fel bennünket – egyébb vizsgálatokra is szüksége lesz!



Amennyiben gondolja, szívesen segítünk az Endokrin központban.

Tisztelettel: Dr . Németh- Almási Attila

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA