Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Endokrinológus!
Kb 20 évvel ezelőtt hipofízis microadenomát diagnosztizáltak nálam, de nem kellett műteni. Magas prolaktin szint miatt volt az MR vizsgálat, ahol kiderült. Bromocriptinnel kezeltek sokáig, de a harmadik gyerekem születése után nem tudtam sokáig szedni a mellékhatások miatt. Szegeden Dr. Szarvas Ferenc Professzor úr kezelt, de miután nyugdíjba ment, más orvos szerint ha nem okoz különösebb gondot a magas prolaktin szint, akkor nem kell vele foglalkozni. Sokáig nem is foglalkoztam vele, de lefogyni sehogy nem tudok. Amikor a prolaktin szintemet beállította a Professzor Úr, minden szülésemet követően le tudtam fogyni.(Mindegyik gyerekemet sokáig szoptattam) Harmadszorra, amikor elhagytam a gyógyszert, 96 kg-ra híztam meg teljesen normális étkezés, mozgás és életvitel mellett. Nagyon szeretnék ezen változtatni. Olyan orvost keresek, aki komplexen kezeli a problémámat. A legutolsó prolaktinszintet két-három hónapja mérték, akkor a laborpapíron lévő normál érték kb.háromszorosa volt. Biztos vagyok benne, hogy a túlsúlyom és eközött összefüggés van. Egyre nehezebben mozgok ezzel a túlsúllyal és tartok tőle, hogy további egészségügyi problémákat is okozni fog, ha nem változik meg a helyzetem. Kérem Önöket, hogy irányítsanak a megfelelő szakemberhez, mert a leírások alapján nem tudtam eldönteni, hogy kihez forduljak. Köszönöm szépen!

Válasz

Kedves Popovics Zsuzsanna!

A Központunkból a fent említett panaszokkal kapcsoltban Dr. Bérczy Juditot vagy Dr. Polyák Annamáriát tudja felkeresni. Bejelentkezni az alábbi telefonszámon tud: +3670/4319728

Üdvözlettel.
Plósz Jennifer

Munkatársaink
Hírek
Kánikula IR-rel- ezekre figyeljen!

Kánikula IR-rel- ezekre figyeljen!

A nyár, a nagy hőség sokak számára kellemetlen tüneteket okoz, főleg akkor, ha valaki krónikus betegségben szenved. Az inzulinrezisztenciával élők - akárcsak a cukorbetegek- gyakrabban tapasztalhatnak rosszulléteket, esetleg hipoglikémiás tüneteket. Hogy miként lehet ezt elkerülni, és hogy mire ügyeljenek nyáron az IR-rel küzdők, arról dr. Borús Hajnalt, a Budai Endokrinközpont endokrinológusát kérdeztük.

további részletek »
Zsírolvasztó gyógynövények- ezek segíthetik a fogyást

Zsírolvasztó gyógynövények- ezek segíthetik a fogyást

Az elhízás - különösen az ún. centrális típusú- gyakran valamilyen hormonális zavarhoz társul, mely folyamatosan rombolja a szervezetet, így bármilyen betegségről is legyen szó, fontos a súlyfelesleg leadása. Dr. Bérczy Juditot, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológusát arról kérdeztük, vajon milyen gyógynövények lehetnek ebben a segítségünkre.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!