Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő!
Nőgyógyász javaslatára keresem fel Önt. Annak idején yadine-t szedtem 2 év 10 hó-n át. De abbahagytam a szedését, mert 2010 nyarán mintegy 20 napon keresztül dőlt belőlem a vér. Utána a vérzéseim rendesen megjöttek, míg 2011 tavaszán 3 hónapig nem volt semmi. 2011 nyarán voltam IR vizsgálaton is a PCOS gyanúm miatt. Diabetológus azt mondta a vércukrom még pont a határértéken belül van, nincs vele gond, nem vagyok cukorbeteg. (kiskoromban kb 5-10 éves koromig csökkent glukóz tolerancia miatt csak diabetikus édességet ettem). E nyáron kiderült, hogy sok kis cisztám van,de nem kezeltem semmivel, hormont nem akartam újra szedni. A vérzéseim ezután rendben megjöttek, mindigis rövid ideig tartott, gyengék voltak, max 4 nap. IR vizsgálat eredményét látva 2012 szeptemberében a kérésemre csináltunk ismét egy belső UH vizsgálatot, amin kiderült, már nincsenek cisztáim. De sajnos október végén, s idén febr-ban eseményutánit kellett bevennem. Az elmúltkb1-2évben nagyfokú szőrösödést figyeltem meg magamon, comb, felkar!, has, bajusz (barna hajú, bőrű vagyok) iszonyúan zavar. Sosem voltam csupasz sajnos, a karom mindigis szőrös volt. Mióta PCOS-t diagnosztizáltak a hajam kb 1/3-a kihullott, gyenge, töredezik. Viszont pattanásaim nincsenek. 50-52 kg vagyok. Ezzel a kétszeri nagy adag hormonnal kialakulhattak újra a cisztáim? Még az escapelle eset előtt önszántamból elmentem terheléses vércukorszint mérésre (4,6; 4,9; 4,6) eredményeket kaptam. Ön szerint milyen vizsgálatokra lenne szükségem? S a fő kérdésem, hogy ezt a túlzott szőrösödést mivel kezelhetném, ami nem hormon?? Ha nem kezelem a cisztáim, lehet, hogy gyereket sosem fogok tudni szülni?? Lézere szőrtelenítést nem tartom hosszú életűnek, s szerintem ilyen esetben nem is érne semmit? Figyelek, h. egészségesen táplálkozzak, alkoholt nem iszom, nem dohányzom, havi2-3szor sportolok, sokat stresszelek. Köszönöm a választ.

Válasz

Kedves Kérdező!

köszönöm a részletes leírást. feltétlen szükséges az Inzulin szintek meghatározása s amennyiben ez nem történt meg , a leletek alapján úgy tűnik, hogy nem. A TSH, FT3, Ft4, anti TPO szintek is valamint tesztoszteron, kortizol, 17 OH progeszteron is.Ezek fényében lehetséges a helyes terápia meghatározása, gyógyszermentesen
Szívesen fogadom a rendelésemen

üdvözlettel
Bérczy drnő

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!