Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Nő/Doktor Úr!



Pajzsmirigy tùlműködès miatt operàltak jobb es bal oldalt eltavolitottak 10 Eve.Most 35 eves vagyok jelenleg 150 mg-t szedek L-Thyroxinbol.

Mondhatom,hogy nekem nincs pajzsmirigyem hanem ez a gyogyszer helyettesíti.Hàla az ègnek eddig minden rendben volt s van.

Viszont nem vagyok tisztaban azzal,hogy az èn esetemben szedhető e barmilyen ètrendkiegèszìtő gondolok a zold algakra spirulina vagy chlorella alga ami jo meregtelenitesre pl.

Termèszetesen sportolok,de nem hasznalok semilyen feherje Port,semilyen zsiregető L -karnitint barmi ami szàmomra problèmat okozhat.

Diètazni sem dietazok soha csak odafigyelek hogy egeszsegesen ètkezzek.

Ezen a tèren kèrnèk felvilàgosìtàst Önöktől.

Nagyon szèpen köszönöm.

Tisztelettel Kacz Andrea.



Kedves Andrea, a nagyfokú jódbevitelt kerülni kell, a leírtakkal egyetértek

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA