Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő!
Tavaly áprilisban magas pulzus és alvászavar miatt kivizsgálásom kezdődött. Kardiológia uh-n enyhe mitrális prolapszust és két pajzsmirigy göböt találtak. Labor rendben (tsh 3,91), szcintigráfia meleg göböt írt, de nem egyértelműen. Endokrinológus orvos szerint alvászavarra szedjek xanax-ot ( nem ideges vagyok, nem tudok aludni) és 3 hó múlva kontroll. Ekkor labor rendben (női hormonok is), de uh-n már 12-13 göböm van, mindenféle nagyságú, echogenitású. Mintát vettek belőlük, de lelet szerint sima struma. Endokrinológus szerint szedjek xanaxot. Tüneteim folyamatosa fennállnak: szívdobogás-érzés, nyaki lüktetés, szorítás, eufórikus felpörgetttség, el- és átalvási nehézségek altatóval is (zolpidem, este egy fél vagy egész), erős kopaszodás a fejtetőn. Gyógyszereim: concor, aerius, cerazette (fogamzásgátló-abbahagytam a szedését fél évre, tünetek maradtak).Havonta kétszer megyek pszichológushoz, szerinte az alvászavaraim nem pszichés eredetűek. Ön szerint a pajzsmirigy-göbök állnak az alvászavar hátterében vagy esetleg más hormon (korizol?). Köszönöm a segítségét.

Válasz

Kedves Csilla!

Dr.Németh Almássy Attila Doktor Úrat tudom javasolni Önnek.Kérem adja meg elérhetőségét időpont egyeztetés miatt,még ezen a héten eltudna jönni a Professzor Úrhoz.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!