Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Szakértő!



Gyermekem 20 éves, a fogamzásgátló szedése után 2,5 hónapig nem menstruált, nagyon pattanásos lett az addigi szép bőre az arcán.

A 3. hónap után mivel a terhességet kizárták hormonvizsgálatra került sor, melynek eredménye a következő:



TSH : 2.70 mIU/1

Lutenizáló hormon:7.81 IU/1

Follikukus stimuláló hormon:7.73 IU/1

Prolaktin:596.20 mIU/1 (ezt az értéket magasnak jelölték)

Ösztradiol:58 pmol/1

Progreszteron :2.93 nmol/1

Total tesztoszteron: 1.15 nmol/1

BHCG: 0.1IU/1



Ez a lelet a 2,5 hónap után megjött menstruáció után készült, egy héttel.



Szeretném megkérdezni, milyen diagnózis szűrhető le az általam leírtakból.



köszönettel: Gergey Evelin
Kedves Evelin!



Az ösztradiol szint relatíve alacsonyabb és a kissé magasabb prolaktin érték miatt érdemes elvégeztetni az Inzulin rezsiztencia vizsgálatot, a Makroprolaktin kivonás elvégzését és a laktóz intolerancia vizsgálatot.

Szívesen segítek személyesen is a rendelésen.



Üdvözlettel



dr Bérczy Judit

Hírek

3 jel, ami pajzsmirigy daganatra utalhat

3 jel, ami pajzsmirigy daganatra utalhat

A pajzsmirigy daganatos megbetegedéseinek száma növekvő tendenciát mutat, ezért érdemes tisztában lenni a figyelemfelhívó tünetekkel. Dr. Békési Gábor PhD, a Budai Endokrinközpont pajzsmirigy specialistája ezeket a panaszokat osztotta meg.

További részletek
Ezekre figyeljen, ha pajzsmirigybetegként vitaminokat szed

Ezekre figyeljen, ha pajzsmirigybetegként vitaminokat szed

A pajzsmirigyzavarok igen gyakoriak, így nem csoda, hogy ma már több vitamin és táplálékkiegészítő létezik, melyek az orvosi kezelés támogatását segítik (rossz esetben annak helyettesítését). Dr. Bérczy Judit , a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológusa elmondta, mi mindenre kell figyelni, ha valaki pajzsmirigyzavarra vitaminokat és ásványi anyagokat szeretne szedni.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA