Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Kedves Doktor Nő/Úr!

Érdekelne, hogy honnan tudom, hogy növelni kellene a napi Letrox adagot?
2013 óta napi 25 g-ot szedek be, családba mondták páran, hogy az szerintük nagyon kevés. 2013-ban mikor kiderül, hogy alulműködik a pajzsmirigyem, akkor 25 g-ot mondott a doki, és azóta is ennyit szedek.
2016 szeptemberében csináltattam utoljára vérképet, melynek az eredményei:
TSH: 1,540
FT4: 15,81
FT3: 5,89
reverz T3: 0,18
Anti-TPO: 327

Ön szerint kellene újat csináltatnom, és növelnem a napi gyógyszeradagot?

Köszönettel,
Földi Nikolett

Válasz

Kedves Földi Nikolett!

Mindenképpen keresse fel kezelőorvosát, mert az a-tpo szintje magasabb.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!