Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves dr úr -nö mütét elött álok nyali uh leletem .A pajzsmirigy jobb lebeny megnagyobbodott,nehezen megitélhetö kb 49 mmx48x72 a bal norm 18x14x37 A jobb lebenyben számos egymással conflualo inhomogén kiscystosus területeket is tartalmazó göb látható nagyságuk 5-48mm, melyek közül a legnagyobb jobb lebeny also csúcsát kitölti.caudalisan asternum mögé terjed A balebeny középsö harmadában egy 10mm es egy3 mm es echoszegény gyürüvel övezett isoechogén göb ábrázololodik Jobb oldalon submandiiiiibularisan egy 13mm es norm szerkezetü nyirok csomó tisztelettel fabokné
Tisztelt Fabokné!



Köszönöm, hogy üzenetét elküldte, orvosaink hamarosan válaszolnak. Annyiban segítsen kérem, hogy konkrétan mi a kérdése a lelettel kapcsolatban?

Üdvözlettel:Nagy Anett

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA