Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Kedves Doktor nő/Doktor úr.

Még fiatalabb koromban PCOS-t diagnosztizáltak nálam, melyre közel 10 évig fogamzásgátlót szedtem (Triregol 21+7, 3 éve Nuvaring gyűrű), illetve közel 3 éve Bromochriptin tablettát is. Ezek szedését 6 hónapja függesztettem fel, gyermekvállalásra készülök.
A jelentkező bőrpanaszokra Isotretinoin-Teva lágy kapszulát írt fel a bőrgyógyász szakorvos, melyet még 1,5 hónapig szükséges szednem.
Kérdésem a következő lenne:
Mennyi ideig szükséges várnom ahhoz, hogy a fenti 3 gyógyszer kiürüljön a szervezetemből, ne jelentsen kockázatot a gyermekvállalásban?

Köszönöm válaszát.

Válasz

Két hónap ajánlott.

Dr.Koppány Viktória

Munkatársaink
Hírek
Endokrin problémák gyermekeknél- milyen panaszok utalhatnak rá?

Endokrin problémák gyermekeknél- milyen panaszok utalhatnak rá?

Minden szülő aggódva figyeli gyermekét, ha az valamilyen furcsa, szokatlan tünetet produkál, főleg, ha az nem a megszokott orrfolyás, torokfájás. Akárcsak a felnőtteknél, úgy a gyermekeknél is előfordulhatnak hormonzavarok, és nem ritka, amikor a panaszok mögött endokrinológiai probléma húzódik. Dr. Tar Attila, a Budai Endokrinközpont csecsemő és gyermek endokrinológusa ismerteti azokat a tüneteket, melyek esetén érdemes hormonzavarra gyanakodni.

további részletek »
Kínozzák a szelek? A hormonjait is okolhatja miattuk!

Kínozzák a szelek? A hormonjait is okolhatja miattuk!

A bélgázosság, szélgörcsök igen kellemetlen panaszoknak számítanak, és a legtöbben csak csendben szenvednek miattuk, hiszen senki sem szereti másoknak kiteregetni a hasonló gondjaikat. Viszont, ha gyakran előfordul, akkor érdemes orvoshoz fordulni, ugyanis endokrin gond is állhat a hátterében! Hogy milyen hormonális zavarok okozhatnak bélgázosságot, azt dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa osztotta meg.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!