Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Szakértő!



Arról szeretnék érdeklődni, hogy pajzsmirigy alulműködés mellett lehet-e fogamzásgátló tablettát szedni és ezt ki írhatja fel nekem. A nőgyógyászom azt mondta, hogy endokrinológus. Megkérdeztem a orvosomat is ő pedig azt mondta, hogy nőgyógyász. Tanácstalan vagyok. Ön mit ajánl? Hallottam ezekről a spermicid készítményekről is de nem tudom....elég megbízhatatlannak tűnnek.

Előre is köszönöm a válaszát!
Kedves Dina!



Endokrinológus fel tudja írni a fogamzásgátló tablettát. Legnagyobb védettségi szintje jelenleg a piacon lévő fogamzásgátlók közül a tablettának van, de a nőgyógyásza mindenképpen tud segítséget adni, amennyiben nem szeretne oralis anticoncipienst szedni.

Fontos, hogy a tabletta elkezdése előtt történjen trombofila kivizsgálás az esetleges trombózis elkerülése végett, illetve máj és vesefunkció vizsgálat.



Üdvözlettel:Nagy Anett

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA