Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Nő!Szeretném az eredményem kiértékelésében a segítségét kérni!Párommal babát szeretnénk,de sajnos időközben kiderült,hogy csak lombik programmal lehet(páromnál biopszia szükséges).Minélnagyobb siker érdekében kérném az értékelést,javaslatot.Elég stresszes idők vannak mögöttünk,nem tudom ez befojásolja-e az eredményt?!(25éves vagyok). 2.napi vvétel:

TSH:2,854 mIU/l

Tesztoszteron:0,69 nmol/l

FSH:9,2 nmol/l

LH:6,3 mIU/l

Ösztradiol:197 pmol/l

Prolaktin:401,0 mIU/L

Progreszteron:2,75 nmol/l



21.napi vvétel:



Tesztoszteron:1,5 nmol/l

FSH:9,0 mIU/ml

LH:18,1 mIU/ml

Ösztradiol:288 pmol/l

Prolaktin:240,0 mIU/L

Progreszteron:1,38 nmol/l





Anti-müllerian hormon: 6,15 ng/ml



Üdvözlettel: Diána
Kedves Diána!

A küldött leletek alapján a TSH szint és a prolaktin normális ugyan, de lombikprogram előtt érdemes lenne kezelni.

Készségfel konzultáljuk.



Dr.Koppány Viktória

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA