Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Szakértő!

12 éves lányomnál három hónapja inzulinfüggő cukorbetegséget diagnosztizáltak. Egy hónapja endokrinológiai kivizsgáláson voltunk és a vérvétel kimutatta,hogy a TSH értéke 0,005 és az ellentestek száma 204. Az endokrinológus Thyrozol 5 mg-os gyógyszert írt fel neki napi 2x2-t. Pár napja újra vérvételen voltunk és kiderült,hogy az ellentestek száma 300-ra nőtt. Ráadásul a cukorszintje nagyon magas értékekre ugrándozik amióta a Thyrozol kezelésnek nekifogtunk. Befolyásolhatja a cukorszint növekedését a gyógyszer? Mit jelent az,hogy megnőtt az ellentestek száma?
Köszönöm válaszát!
Tisztelettel
Bodó Bea

Válasz

A kislánynak hyperthyreosisa és diabteses mellitus egyszerre van. Mindkettő autoimmun betegség. A Thyrazolnak nem valószinű a hatása a cukorszintre. Az antitestszint változásnak nincs jelentősége. Folytatni kell a kezelést.

Üdvözlettel,

Dr. Tar Attila

Munkatársaink
Hírek
Lehetek IR-es tünetek nélkül?

Lehetek IR-es tünetek nélkül?

Az inzulinrezisztencia igen gyakori problémának számít napjainkban, melyért elsősorban a helytelen életmód tehető felelőssé. Bár léteznek igen tipikus tünetei, ennek ellenére előfordulhat, hogy különösebb panaszok mellett is jelen van a kóros állapot. Dr. Koppány Viktória, a Budai Endokrinközpont PCOS és inzulinrezisztencia specialistájának véleménye a témában.

további részletek »
Pajzsmirigy nélkül- hogyan tovább?

Pajzsmirigy nélkül- hogyan tovább?

A pajzsmirigy hormonjai szinte az egész test működésére komoly befolyást gyakorolnak, éppen ezért lepődnek meg sokan azon, ha az orvosuk a szerv teljes eltávolítását javasolja. Hogy ekkor mit kell tenni? A kérdésre dr. Békési Gábor PhD, a Budai Endokrinközpont pajzsmirigy specialistája adott választ.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!