Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Szakértő!

Évek óta küzdök pattanásos bőrrel, hol jobb a bőröm hol rosszabb. Miután abbahagytam 2 éve a fogamzásgátlót, nagyon rossz lett a bőröm. Most 3 hónapja szedem megint, de semmi haszna. Jártam bőrgyógyásznál, fogorvosnál, nőgyógyásznál, kivizsgáltak és semmi eredménye. Leginkább az államon illetve a nyakamon jönnek elő nagy gyulladt pattanások. Esetleg Önöknél van e esély rá hogy kiderüljön mi okozza?

Köszönettel: Bana-Füzi Orsolya
Tisztelt Bana - Füzi Orsolya!



Történt esetleg inzulin rezisztencia, étel intolerancia irányába kivizsgálás? Amennyiben nem, érdemes lehet megcsináltatni. Központunkban Koppány Viktória drnőt tudom javasolni.



Üdvözlettel:Nagy Anett

Hírek

Ezekre figyeljen, ha pajzsmirigybetegként vitaminokat szed

Ezekre figyeljen, ha pajzsmirigybetegként vitaminokat szed

A pajzsmirigyzavarok igen gyakoriak, így nem csoda, hogy ma már több vitamin és táplálékkiegészítő létezik, melyek az orvosi kezelés támogatását segítik (rossz esetben annak helyettesítését). Dr. Bérczy Judit , a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológusa elmondta, mi mindenre kell figyelni, ha valaki pajzsmirigyzavarra vitaminokat és ásványi anyagokat szeretne szedni.

További részletek
Helyreállt a TSH-m, mégse tudok fogyni. Miért?

Helyreállt a TSH-m, mégse tudok fogyni. Miért?

Az elhízásnak, a tartós, jelentősebb fogyásra való képtelenségnek gyakran hormonális okai vannak. Ezen belül is a vérvizsgálatok alkalmával sokszor kiderül, hogy pajzsmirigy alulműködéssel küzd az illető. Igen ám, de mi van akkor, ha a betegnek helyreállt a TSH szintje, mégse mutat kevesebbet a mérleg? Dr. Polyák Annamária, a Budai Endokrinközpont komplex endokrin kórképekkel foglalkozó endokrinológusa ad választ a kérdésre.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA