Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Udvozlom ! 5 eve van autoimmun pajzsmirigyalulmukodesem.Kerdesem az hogy ettol lehetseges e hogy nagyon nehezen viselem a meleget.Meg mas 30 foktol vidaman el van en teljesen rosszul vagyok szapora lesz a pulzusom izzadok szedulok fejem megfajdul.Sajnos igy nekem a nyar csak a rosszulletektrol szol
Kedves Betegünk!



A pajzsmirigy alulműködés inkább fázékonysággal jár, nem jellemzőek rá az Ön által említett panaszok. A meleg nehezen való viselése pajzsmirigy túlműködésben fordul inkább elő.

Javaslom, hogy forduljon háziorvosához. Nem kizárt, hogy esetleg a gyógyszer adagot kell talán csökkenteni. Ezt egy TSH eredmény alapján el lehet dönteni.



Üdvözlettel és jobbulást kívánva:

Békési Dr.

Hírek

Mi lehet a foltos hajhullás és a hajritkulás oka?

Mi lehet a foltos hajhullás és a hajritkulás oka?

Napi hány hajszál elvesztése tekinthető még elfogadhatónak, és milyen okok miatt jelentkezhet a foltos hajhullás és/vagy a hajritkulás? Ezekre a kérdésekre válaszolt dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont belgyógyász, endokrinológusa.

További részletek
Betegbiztonságot veszélyeztető visszaélés Prof. Dr. Balázs Csaba nevével

Betegbiztonságot veszélyeztető visszaélés Prof. Dr. Balázs Csaba nevével

Fontos, betegek biztonságát veszélyeztető internetes visszaélésre hívja fel az Endokrinközpont minden cukorbeteg figyelmét.
 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA