Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő/Doktorúr!2009-ben pajzsmirigyalulműködést állapitottak meg nálam.TSH értékem 11,053 volt.Pajzsmirigy bal lebenyében 15mm-es göböt találtak.50mikrogrammos letrox tabletta mellett normalizálódott a TSH értékem.2014 áprilisában 75mikrogrammra kellett emelni a letroxot,igy újra rendeződött a TSH értékem a göb pedig felére csökkent.2014 novemberében kezdődtek a rosszulléteim.Éjjel 1-2 óra körül heves szivdobogásra ébredtem,az izmaim meggfeszültek,majd szinte kontrolálhatatlan remegésbe ment át,a vérnyomásom 180/100-ra ugrott.Nyugtató(Pax)Izomlazitó(Mydeton)És Tensiomin bevétele után 1,5-2óra elteltével lassan enyhült a rosszullét.Eleinte bementem ügyeletre,de mire odakerültem a tünetek már elmúltak.Ezek a rosszulétek még mindig megvannak-sajnos.Eleinte 2-3 havonta,kb.fél éve egyre sűrűbben jönnek 10 nap-2 hét.Tavaly szeptemberben belgyógyászaton kivizsgáltak,nincs semmi szervi bajom. A TSH értékem most újra rosszabb lett 75 mikrogrammos letrox mellett 6,37.(ez az érték tavaly októberben még 3,44 volt)Az endokrinológusom most naponta váltva 75 és 100 mikrogrammos letroxot irt.Az izom feszülésem már szinte állandó,fejfájással,fülzúgással kisérve.Van-e lehetőség a javulásra?Előre is köszönöm a válaszát.

Válasz

Tisztelt Ágnes !

Összetett panaszai, hypertoniája miatt kardiológiai vizsgálatot javaslok, látom endokrinológus gondozza, kövesse utasításait.

Amennyiben óhajtja a friss leletek birtokában (kardiológia, pajzsmirigy ultrahang, TSH, FT4, FT3, anti-TPO, anti-thyreoglobulin) szívesen megnézem.



Üdvözlettel,



Dr. Tar Attila

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!