Fontos, a páciensek biztonságát veszélyeztető internetes visszaélésre hívja fel az Endokrinközpont minden páciens figyelmét.
A közelmúltban jelent meg egy weboldal, amely Vajdovich Dorottya dietetikusra megtévesztésig hasonló fiktív névvel fogyókúrás termékek megvásárlására buzdítja az olvasókat. Személyét felhasználva, őt a gyanús oldalon szakértőként jelölve próbálják meggyőzni a potenciális vásárlókat a termék hitelességéről.
Vajdovich Dorottya dietetikus, okleveles táplálkozástudományi szakember Msc és az Endokrinközpont a leghatározottabban elhatárolódik a honlapon leírtaktól. Az oldal létrehozója engedély nélkül használta fel a megtévesztő nevet és fotót.
Az Endokrinközpont munkatársai számára kiemelten fontos a hiteles tájékoztatás, a szakmailag megalapozott kezelések alkalmazása, a páciensek biztonsága, ezért kérünk minden pácienst, hogy csak hiteles forrásból származó információkat fogadjanak el, építsenek be kezelésükbe, csak bevizsgált, hiteles forrásból származó termékeket, gyógyszereket használjanak!
Depresszió vagy éppen felfokozott ingerlékenység – olyan tünetek, amelyek miatt elsőre nem biztos, hogy a pajzsmirigy működészavaraira gondolunk. Holott dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont belgyógyásza, endokrinológus, diabetológus szerint a hangulatban beállt változások akár pajzsmirigy alulműködésre vagy túlműködésre is utalhatnak, ezért további tünetek esetén érdemes ebben az irányban is vizsgálódni.
A legújabb kutatások szerint a zsírszövetek inzulinra adott válaszreakcióinak különbsége lehet az oka annak, hogy az inzulinrezisztencia és a 2-es típusú cukorbetegség gyakoribb az elhízással élő férfiaknál a nőkhöz képest. Dr. Polyák Annamária, az Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász, diabetológus elmagyarázta az eredményeket és a komplex kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.
Az elmúlt hetekben terjedt el a világhálón egy hirdetés dr. Egyed-Fekete Ágnes és Drégely Anikó nevével, amelyben egy fogyókúrás termék vásárlására buzdítják az olvasókat – megtévesztő módon még egy ismert weboldal megjelenését is imitálva. Személyüket és szakmai ismertségüket felhasználva, őket a cikkben szakértőként jelölve próbálja meggyőzni a potenciális vásárlókat a termék hitelességéről.