Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktorno!

Azutobbi idokben menstruacios problemammal (2 napos havi verzesek) felkerestem a nogyogyaszt, aki PCOS -t allapitott meg.Emellett az alabbi tuneteket tapasztaltam: ferfias jellegu szorosodes a hasamon, a bajuszom enyhen lathatova vallt, aknes bor, szaraz hullo haj, toredezo kormok, fokozott izzadas, es nagyon jo etvagy mellett fogyas( genetikailag is nagyon sovany vagyok, de meg 3 kilot fogytam)es folyton ehes vagyok. Az alabbi tunetek miatt androgen tesztet kertem. Az elso vervetel nem mutatott ki semmi komolyat ezen a teren, viszont az ATPO - m magasabb lett. Kerdesem hogy az alabbi tunetek a PCOS -ra miatt lehetnek vagy esetleg pajzsmirgy problemara es hogy a ketto kozott lehet valami osszfeugges? Azt is olvastam hogy D vitamin hiany talajan kialakulhat a PCOS. Nekem par eve volt sulyos D vitamin hianyom, hogy tetanias rohamom lett tole es ki kellett hivni az ugyeletes orvost. Meg varok a masodik eredmenyre, de szeretnem tudni mi a kapcsolat a PCOS, a pajzsmirigy es lehet e koze a D vitaminnak ehhez.

Válasz

Kedves Viktória!

Az Ön által leírt panaszok PCO-ra jellemzőek, és kezelést igényelnek.
Az emelkedett aTPO miatt a pajzsmirigye is részletes kivizsgálást igényel.
Az összefüggések elmagyarázása hosszadalmas, és nem biztos, hogy e-mailen keresztül érthető lenne, emiatt azt tanácsolom, személyes vizitet kérjen egy endokrinológustól.

Üdvözlettel,
Polyák Annamária Dr.

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!