Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő.
32éves magas tesztoszteronnal kezelt nő beteg vagyok. Dienille fogamzásgátlót szedek rá. Mondták, hogy ezzel a gyógyszerrel nem lehet antibiotikumot szedni, mert akkor hormonzavarom lesz és teherbe is eshetek. Most sajnos egy szájsebészeti műtét előtt állok. Felmerült, hogy utána antibiotikumot kell szedni. Most mi a teendő? Tényleg nem szedhetek semmilyen antibiotikumot?

Válasz

Kedves Ritus!
Az antibiotikum gyengíti valóban a fogamzásgátló hatását ezért növeli a teherbeesés kockázatát.
Műtét után csak megelőző célzattal van rá szükség.
Hormonzavara nem lesz tőle.

Munkatársaink
Hírek
Pajzsmirigy problémát jelez, ha sokszor felébred éjszaka

Pajzsmirigy problémát jelez, ha sokszor felébred éjszaka

Időről időre mindenkivel megesik, hogy nehezen alszik el, vagy sokszor felébred az éjszaka, és csak álmatlanul forgolódik. Ennek hátterében gyakran egy stresszesebb időszak áll, ám ha tartósan jelen van az alvászavar, az pajzsmirigy túlműködést is jelezhet. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondja, mikor érdemes a szerv zavarára gyanakodni.

további részletek »
Szőrszálak a mellbimbó körül nőknél- IR is okozhatja

Szőrszálak a mellbimbó körül nőknél- IR is okozhatja

Nőknél a mellen lévő, sötét színű szőrszálak igen sok bosszúságot tudnak okozni. A sötét hajúaknál ez gyakori problémának számít, ám ha túl sok van belőlük, vagy ha eddig nem tapasztalta az illető, úgy inzulinrezisztencia is állhat a hátterében. Dr. Koppány Viktória, a Budai Endokrinközpont PCOS és inzulinrezisztencia specialistája a sokakat érintő hormonzavarról és annak kezeléséről beszélt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!