Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Dr úr/ nő! Szeretném megkérdezni mi okozhatja a szapora szívverésemet és a folyamatos izzadást verejtékezést! Normálisan étkezem de csak hízok! 2 év alatt 60 kg ot szedtem fel! Mozogni nem tudok mert fárad a szivem ..gyengének érzem magam! Mindíg csak aludnák szinte nincs életem! 16 éve kezdődött de akkor írtak rá betaloc 50mg -ot napi 3×felet .és citapramot! / rivotril 2 mg .napi 2 ×felet! Nos az állapotom semmit sem javúlt! 16 évből 12 -őt alvással töltöttem! Ha nyelek zsibbad a nyakam ! És nem tudok enni csak ha vizzel nyelem le! A hangom nagyon méj lett! A menstruációm mindig változatos! Van mikor 3 hónapig sincs vérzésem! Teherbe nem esek..bár már nem is szeretnék! Egy kislányt sikerült 24 évesen szűlnöm! Most 37 éves vagyok! 162 cm és 114 kg .!! Kérem segítsen hogy mi lehet a bajom..? Szeretnék még élni de nagyon nehéz!:-(( ha egy üzenetet ír megköszönném és vissza hívom! 06 20 423-9194.Üdvözlettel: Mecsei Olga.
Tisztelt Mecsei Olga!



Panaszai hátterében endokrin probléma is állhat, keressen fel egy endokrinológus szakorvost az alapos kivizsgálás miatt.



Hírek

A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

Amikor a súlygyarapodás oka nem egyértelmű, feltétlenül fontos az endokrinológiai kivizsgálás, hiszen a hirtelen hízás mögött többek közt az agyalapi mirigy problémája is állhat. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász főorvos az összefüggésekre és a szakorvosi vizsgálat jelentőségére hívta fel a figyelmet.

További részletek
Emelkedett TSH? Új irányelvek a pajzsmirigy alulműködés kezelésében

Emelkedett TSH? Új irányelvek a pajzsmirigy alulműködés kezelésében

A pajzsmirigy betegségek gyanúja esetén gyakran monitorozott hormon, a TSH emelkedett szintje korábban szinte azonnal kezelést tett szükségessé, mára ez némileg változott. Dr. Békési Gábor PhD, az Endokrinközpont belgyógyász, endokrinológusa, egyetemi docens az új irányelveket ismertette.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA