Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Endokrinológus Szakértő Úr/Hölgy!



Azzal a kérdéssel fordulok a Tisztelt Szakértőhöz, hogy hétfőtől (szeptember17-től) kórházban infúzióban, 3 naponként 500 mg Medrolt kapok 5 alkalommal, kettős látásom miatt. Ez valószínűleg szeptember 26-ig tart. A kezelőorvosom azt írta elő, ha megkaptam infúzióban az 5x500 mg. Medrolt, utána 4 napig 16 mg 3 nap szünet, majd 4 napig 8 mg., 3 nap szünet után, 4 mg. Medrol tablettát szedjek. Hozzá csak legkorábban október 2-án tudok elmenni, mivel egy héten csak egyszer kedden rendel.

Az lenne a Tiszteletteljes kérdésem, hogy ilyen nagy dózisú Medrol után elegendő ilyen alacsony mennyiségű levezetés? Ugyanis amikor tablettát szedtem, felezve történt a levezetés. 64,32,16,8,4 mg. (3 napos szünetekkel)

Az idő rövidsége miatt kérném sürgős válaszukat!

Köszönettel: Ligetfalviné Rémiás Erzsébet
Köszönöm megtisztelő bizalmát. Ön nagyon sok információt leírt, és arra komoly szakvéleményt kért. A kérdései világosak és érthetőek, de a választ etikai és szakmai okokból attól kaphatja meg, aki a korábbi vizsgálatokat végezte és a gyógyszeres szedés indikálta, ill. a felvilágosítást adta. Nehéz szívvel mondom és írom, de nemcsak az etikai, de a jogi korlátok is kötnek! Noha e-mailen szakvéleményt és tanácsot adni kényelmi szempontból előnyösebb lenne, mégis azt kell, hogy mondjam, szakmailag nem vállalható. Szakmai véleményt, tanácsot csak úgy tudok felelősen adni, ha nem csak a leírható eredményeket van lehetőségem megítélni, de Önt is láthatom, megvizsgálhatom, és így a klinikai képet, kórtörténetet, labor- és ultrahang eredményeket egyben, egységben holisztikusan értékelhetem. Kérem, hogy keressen fel személyesen, ahol mindent részletesen átnézhetünk, értékelhetünk, a megoldást megtalálhatjuk. A gyorsabb átfutási idő miatt, kérem, hívjon a következő telefonszámon, vagy amennyiben megad egy telefonszámot, felhívjuk időpont-egyeztetés végett. Amennyiben további kérdés merül fel, kérem, forduljon hozzám bizalommal!

Hírek

A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

A hízás az agyalapi mirigy problémájának tünete is lehet

Amikor a súlygyarapodás oka nem egyértelmű, feltétlenül fontos az endokrinológiai kivizsgálás, hiszen a hirtelen hízás mögött többek közt az agyalapi mirigy problémája is állhat. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa, belgyógyász főorvos az összefüggésekre és a szakorvosi vizsgálat jelentőségére hívta fel a figyelmet.

További részletek
Emelkedett TSH? Új irányelvek a pajzsmirigy alulműködés kezelésében

Emelkedett TSH? Új irányelvek a pajzsmirigy alulműködés kezelésében

A pajzsmirigy betegségek gyanúja esetén gyakran monitorozott hormon, a TSH emelkedett szintje korábban szinte azonnal kezelést tett szükségessé, mára ez némileg változott. Dr. Békési Gábor PhD, az Endokrinközpont belgyógyász, endokrinológusa, egyetemi docens az új irányelveket ismertette.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA