Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Kedves Szakértő !
Van egy 22 éves lányom, akinél 19 éves korában fibroadenomát fedeztünk fel a mellében. 2013 februárjában eltávolították nagy mérete miatt. Az idén kontroll UH. vizsgálaton, megint találtak, most már mindkét mellében. " és fél hónap múltán, kiderült az egyik, nagy mértékben növekedni kezdett és a műtéti heg mellett is keletkezett még egy. A növekedő fibroadenomát a múlt héten eltávolították.
Tanácsukat szeretném kérni, hogy mi okozhatja és hogyan tudnánk megelőzni . Hová fordulhatunk, milyen vizsgálatok szükségesek ? Úgy hallottam, hormonális okai is lehetnek. 16 éves korától, orvosi tanácsra, Diane, majd Cipromix tablettát szedett, évekig, makacs , háton és mellkason jelentkező csúnya aknés bőre miatt. Melyek a tabletták szedése alatt ,gyönyörűen el is múltak. Jó ideje már nem szedi, mert azt mondták, ezek is okozhatják .
Segítségüket előre is köszönöm !

Tisztelettel : Kirpergerné Nagy Andrea

Válasz

Kedves Andrea!

Dr.Németh Almássy Attila Doktor Úrat tudom javasolni.
Kérem adja meg elérhetőségét,hogy feltudjuk Önnel venni a kapcsolatot.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!