Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktor/Doktor Nő!
Róth Magdolna vagyok 37 éves és a következő problémámra szeretnék választ kapni. 2 évvel ezelött teljes pajzsmirigy eltávolításom volt. Rendszeresen járok kontroll vizsgálatra miszerint a szedett mennyiségű hormon pótlásom a lehető legnagyobb rendben van.L tyroxint szedek reggelente éhgyomorra 100 mikrogrammot. Mégis az elmúlt egy évben rettenetesen elkezdtem hízni. Napi szinten sportolok 1 órát és az étkezésemre is vigyázok. Létezik hogy mégis emelni kellene a gyógyszer adagomon vagy esetleg speciális diétával csökkenthetem a súlyomat?? Sajnos a központi orvosom ahova járok csak annyit tud mondani hogy próbáljak megbékélni a gondolattal hogy már nem leszek 60 kg soha sem. Egyébként 174 cm vagyok és lassan 75 kg azaz 15 kg ot hiztam egy ev alatt. Higyje el sportember vagyok és aggaszt a testsúlyom. Végső elkeseredésemben keresek tapasztalt szakértőt aki esetleg tud valami hasznosat tanácsolni.
Várom a válaszát köszönettel: Róth Magdolna

Válasz

Kedves Magdolna!

Inzulin rezisztencia irányába történt kivizsgálás?
Panaszait okozhatja esetleg az IR is, melynél elegendő lehet egy 160g Ch diéta vagy gyógyszeres kezelés, attól függően mennyire előrehaladott.

Központunkban Koppány Viktória drnő foglalkozik endokrinológián kívül ezen betegséggel.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!