Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő/Doktor Ur! Szeretnék választ (értékelést) kérni a köv.labor eredményre:
Nodulus suprarenis -11,7*5,5mm,
fT4:8,97pomol/l,
hTSH:12,56mIU,
Kortizol:555,8
Kb.2hónapja szedem az L-thyroxin 50-es gyogyszert, de sajnos egyre gyakrabban érzek szúró erős fájdalmat a torkomban,ami már nagyon aggaszt,valamint a hajhullás is. Mi tévő legyek? Az orvosom sajnos nem fordít az ilyen ,,panaszokra,,kellő figyelmet,ezáltal fontolóra vettem egy másik szakértő felkeresését.köszönöm. tisztelettel:Gy.N.

Válasz

Kedves Betegünk!

Az Ön által küldött labor értékek azt mutatják, hogy az L-Thyroxin adagja nem elégséges. Emelni kell a dózisát. Ha jól értem, a mellékvesében találtak egy 11,7X5,5 mm-es elváltozást. Emiatt és az L-Thyroxin beállítása miatt is feltétlenül forduljon endokrinológushoz! Torok panaszai és a hajhullás miatt keressen fel egy gégész, illetve egy bőrgyógyász szakorvost!

Munkatársaink
Hírek
Kánikula IR-rel- ezekre figyeljen!

Kánikula IR-rel- ezekre figyeljen!

A nyár, a nagy hőség sokak számára kellemetlen tüneteket okoz, főleg akkor, ha valaki krónikus betegségben szenved. Az inzulinrezisztenciával élők - akárcsak a cukorbetegek- gyakrabban tapasztalhatnak rosszulléteket, esetleg hipoglikémiás tüneteket. Hogy miként lehet ezt elkerülni, és hogy mire ügyeljenek nyáron az IR-rel küzdők, arról dr. Borús Hajnalt, a Budai Endokrinközpont endokrinológusát kérdeztük.

további részletek »
Zsírolvasztó gyógynövények- ezek segíthetik a fogyást

Zsírolvasztó gyógynövények- ezek segíthetik a fogyást

Az elhízás - különösen az ún. centrális típusú- gyakran valamilyen hormonális zavarhoz társul, mely folyamatosan rombolja a szervezetet, így bármilyen betegségről is legyen szó, fontos a súlyfelesleg leadása. Dr. Bérczy Juditot, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológusát arról kérdeztük, vajon milyen gyógynövények lehetnek ebben a segítségünkre.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!