Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Jó Napot!

G. Angéla vagyok 21 éves! Az éven szeretnék a párommal kisbabát! De van egy kis bökkenő! PCOS-t állapítottak meg nálam sajnos! Illetve kb. 25-30 kg súlyfelesleg is feljött rám, ami hozzájárul ahhoz, hogy kb. 1 éve nincs menstruációm! Így teherbe sem esem! Az éven nagyon szeretnénk egy babát és orvoshoz is tervezek elmenni a napokba! Ön mit javasol, mit tegyek, hogy helyre álljon a menstruációm (a diétán kívül)és, hogy a baba is összejöjjön? Esetleg valamilyen gyógyszer?

Előre is köszönöm válaszát!

Tisztelettel:

G. Angéla
Tisztelt Angéla!



Mindenképpen szükséges orvosi konzultáció, hogy a megfelelő gyógyszeres kezelést el tudják kezdeni. Első lépésként szükséges a PCO kezelése, majd a rendszeres szabályos menstruáció helyreállítása.

Hírek

Fontos! Újabb cukorbetegeket érintő internetes visszaélés terjed

Fontos! Újabb cukorbetegeket érintő internetes visszaélés terjed

Ismét visszaélés történt Prof. Dr. Balázs Csaba belgyógyász, endokrinológus nevével. 2-es típusú cukorbetegek számára kínálnak ismeretlenek egy készítményt az interneten, az Endokrinközpont ismert orvosának hozzájárulása nélkül, azonban a betegeket megtévesztve az ő nevével és ajánlásával feltüntetve. Természetesen a jogi lépéseket most is megtettük, a következőkben pedig néhány fontos információt osztunk meg a cukorbetegség kezeléséről.

További részletek
A hiányzó szerotonin miatt rosszkedvű és nassol?

A hiányzó szerotonin miatt rosszkedvű és nassol?

A szerotonin, vagyis az „örömhormon” hiányát számos betegséggel hozzák összefüggésbe, például a migrénnel, depresszióval, idegi-, étkezési- és szexuális zavarokkal. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont szakorvosa az összefüggésekről beszélt. 

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA