Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő!
Azzal a problémával fordulok önhöz,hogy van egy Hipofízis mikroadenómám.(amely a hipofízis 18*9*11 mm,bal oldalon 10*6 mm jobb oldalon 7*6 mm) amely magas prolaktin szintet eredményezett.)Legmagasabb volt 512,9
Erre szedem a Bromocriptin nevű gyógyszert.De...
A múlt héten csináltam terhességi tesztet ami pozitív lett (ez volt kedden) pénteken pedig ultrahangos vizsgálattal bebizonyosodott a terhesség.6 hetes terhes vagyok.Voltam az endokrinológusomnál és ő azt mondta hogy álljak le a Bromóról.De viszont több helyről hallottam hogy a gyógyszer szedése nélkül nőhet a cysta.Ebből adódik a kérdésem,hogy ebből kifolyólag ha leállok a gyógyszerrel történhet e velem vagy a kisbabámmal valami a terhesség vagy a szülés során? Válaszát előre is köszönöm!!!

Válasz

Kedves Kérdező!
Mekkora a Bromokriptin adag ,amit eddig szedett?
Ne álljon le hirtelen a Bromocriptin szedéssel, fokozatosan szükséges csökkenteni.Fontos , hogy a TSH pajzsmirigyre is levételre kerüljön a vérből.
Várom a válaszát, üdvözlettel:
dr Bérczy Judit

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!