Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Németh-Almási Attila!


Édesanyám Fodróczy Gézáné 2016 március 3 napján , közel 2 hete volt Önnél, ahol a bal térdébe fájdalomcsillapítót,és hyalurinsavat kapott injekcioban.. A kezelést követően mintegy 2 napig fájdalommentes volt a térde, azt követően azonban jelentős, -néha szinte elviselhetetlen,- fájdalom állandósult. A Doktor Úr 2x1 Apranaxot javasolt, melyet 2016.március 11 óta szedi. A fájdalom mitsem enyhült, sőt a visszerek is beduzzadtak, begyulladtak, fájdalmassá váltak. Az ügyeletes orvos tanácsára a térdét jegeli, illetve vízesruhával borogatja, az apranax adagot, pedig 2016. márc. 14 óta már 2X550mg adagban szedi. E pillanatban a visszerek nem fájdalmasak, a bal térde fáj, legfőképpen a bal elülső belső térdszakaszon, de a fájdalom még mindig jelentős. A lábát hajlítani nem tudja. Ágyban fekvő beteggé vált, a mosdóba is csak járókeret segítségével tud kimenni úgy, hogy az érintett lábát nem terheli, esetleg lábujjhegyen ereszkedik rá. Kérem tájékoztasson arról, hogy a fájdalom enyhítésére, a járóképesség visszaszerzésére milyen további kezelés,gyógyszerezés szükséges. Elérhetőségem +36 20/379-3315. elektronikus elérhetőségem 7.30-16.00 között fodroczym@sopron.birosag,hu 16.00 után fodroczy68@gmail.com.


Sopron 2016. március 16.


Tisztelettel és válaszát várva: Dr Fodróczy Marianna

Válasz

Kedves Marianna!

Továbbítottam Főorvos asszisztensének a kérdését. Ahogy idejük engedi válaszolnak.

Üdvözlettel:Nagy Anett

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!