Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Kedves Doktornő/Úr!

Három hete pajzsmirigyműtétem volt (total near) és valószínűleg megsérülhetett a mellékpajzsmirigyem, a calcium szintem alacsony. Rocaltrol tablettát (napi 3), napi 8 ampulla calciumot és napi 3 pezsgőtablettát kaptam a kórházban. Mikor a kórházból hazaengedtek a calcium értékem 2,21 volt (2,15-2,5), otthon már az ampullákat elhagyhattam és napi 4 pezsgőtablettát ittam. Három nap múlva a kontrollon az eredmény 2,47 lett. Ekkor a körzetorvosommal egyeztetve elhagytam a pezsgőtablettákat is. Ezután viszont az alsó határra lement az érték, majd elkezdtem újra zsibbadni. Most napi 2-3 pezsgőtablettát szedek a Rocaltrol mellett. Az lenne a kérdésem, hogy a mellékpajzsmirigy műkődésének visszaállását visszaesések és emelkedések jellemzik? Lehetséges-e az, hogy hirtelen "megjavul" vagy ez egy hosszabb folyamat? Mindamellett vesekővem is, ami miatt állandó félelemben vagyok.
Válaszát előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
Bart Ágnes

Válasz

Kedves Bart Ágnes!

A megfelelő hormonszint beállítás időbe telik, ez okozza Önnél a serum Ca-szint ingadozást.
Még nem találták meg a megfelelő egyensúlyt a gyógyszerek szedésében. Ha már beállt, ettől sokkal kevesebb ingadozások fogják jellemezni, és ezeket már meg sem fogja érezni.

Üdvözlettel,
Polyák Annamária Dr.


Munkatársaink
Hírek
Kánikula IR-rel- ezekre figyeljen!

Kánikula IR-rel- ezekre figyeljen!

A nyár, a nagy hőség sokak számára kellemetlen tüneteket okoz, főleg akkor, ha valaki krónikus betegségben szenved. Az inzulinrezisztenciával élők - akárcsak a cukorbetegek- gyakrabban tapasztalhatnak rosszulléteket, esetleg hipoglikémiás tüneteket. Hogy miként lehet ezt elkerülni, és hogy mire ügyeljenek nyáron az IR-rel küzdők, arról dr. Borús Hajnalt, a Budai Endokrinközpont endokrinológusát kérdeztük.

további részletek »
Zsírolvasztó gyógynövények- ezek segíthetik a fogyást

Zsírolvasztó gyógynövények- ezek segíthetik a fogyást

Az elhízás - különösen az ún. centrális típusú- gyakran valamilyen hormonális zavarhoz társul, mely folyamatosan rombolja a szervezetet, így bármilyen betegségről is legyen szó, fontos a súlyfelesleg leadása. Dr. Bérczy Juditot, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológusát arról kérdeztük, vajon milyen gyógynövények lehetnek ebben a segítségünkre.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!