Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Doktornő/ Úr!
Márciusban felkerestem a nőgyógyászom, 1,5 évig Velgyn fogamzásgátló tablettát szedtem, a télen nagyon száraz lett a bőröm , töredezett a hajam, és híztam 15 kg-ot , sosem voltam vékony alkat, de ez már hatalmas és elviselhetetlen tehernek tűnik számomra. Néha úgy érzem tele vagyok vízzel. Állandóan diétázom, de 2 kg nál többtől sosem tudtam megszabadulni.
A nőgyógyászom elküldött laborvizsgálatra, ahol a következő laboreredmények születtek:
éhgyomori vércukor: 4,93 mmol/l
2 órás terhelés után : 5, mmol/l
TSH : 7,560 mIU/mL
FT4:1,12
Szérum FSH : 5,7 mU/ml
Szérum LH : 5,12 mIU/ml
Szérum Prolaktin : 20,21 ng/mL

Azt szeretném kérdezni, hogy ilyen esetben kell e gyógyszeres kezelés,és ha igen akkor Ön kit ajánlana nekem?! Hiszen fontos az egészségem ! Várom mielőbbi válaszát!
Köszönettel és tisztelettel !

Válasz

A vércukorterhelés önmagában sajnos nem elég, meg kell ismételni, de inzulin szintekkel. A TSH magas, ez pajzsmirigy alulműködést jelez, ezért gyógyszeres kezelése indokolt. Valószínű a fogyás is megindul szépen!
várom szeretettel.

Dr.Koppány Viktória

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!