Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tísztele Doktornő. Szeretném megkérdezni,hogy szedhetek-e hoodia 57 fogyasztó kapszulát ha alacsony a vérnyomásom de sajnos a pulzusom elég magas.Van mikor pár szám az eltérés a vérnyomásom és a pulzusom között.Pl. 103 a vérnyomásom és 93 a pulzusom.Igaz nagyon ingadozó de csak a pulzusom,a vérnyomásom mindig 95 és 115 között van.Tavaj szedtem 3 hónapig a hoodia kapszulát nem éreztem rosszul magam és fogytam is rendesen,de olvastam,hogy okozhat szapora szívverést a kapszula.Mindig is magas volt a pulzusom,de nem szeretném ha ártanák magamnak.Az lenne a kérdésem,hogy lehetséges az ,hogy csak a pulzusomat emeli meg a kapszula és a vérnyomásomat nem,vagy nem befolyásolja amugy is mindig elég magas volt.Válaszát köszönöm. Tisztelettel:Knobloch Gabriella
kedves Kérdező!

A szapora ulzus okának tisztázása fontos, mielőtt elkezdi szeddni ismét, amennyiben tud a rendelésemre eljönni szívesen segítek.

üdvözlettel

Dr bérczy judit



Hírek

Pajzsmirigy gyógyszer szed? Ezekre figyeljen!

Pajzsmirigy gyógyszer szed? Ezekre figyeljen!

A pajzsmirigyzavarok terápiájában igen fontos szerepe van a gyógyszeres kezelésnek, melyet sokaknak életük végéig alkalmazniuk kell. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa felhívja a figyelmet pár tényezőre, melyekre ügyelniük kell a tablettát szedő betegeknek.

További részletek
IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

IR-rel kezelnek, mégsem javulnak a tüneteim-miért?

Az inzulinrezisztencia tünetei gyakran igen zavarók, hiszen az egész megjelenésre hatással vannak. Ugyanis a túlsúlyt, a gyulladt pattanásokat, az arcon megjelenő szőrszálakat nem, vagy csak nagyon körülményesen lehet eltüntetni. A terápia azonban a panaszok csökkenését, megszűnését ígéri. De mi van akkor, ha a várt eredmény elmarad? Dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa erre ad választ.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA